Citat:
Ursprungligen postat av
joannaw
http://www.discshop.se/filmer/dvd/skotten_i_knutby_vagen_hem_3_disc/P74728
Nedslepp: Är ÅW upphittad? Är hon införstådd med att Kristi-Brud-läran är övergiven eller är hon ute och irrar efter sin man? Var hon försedd med gps-sändare eller varför letade man med mobiler? Hon kan tro att hon ska gifta sig med Messias hur mycket hon vill men det var lite onödigt att hon skulle dra med en hel sekt i sina fantasier kan man tycka.
Men glad advent till alla! Här plingar änglaspelet fröjdefullt och fint ... INTE! Änglarna var inte med mig när jag försökte montera det så jag gav upp

Nu litar jag till att den mer tekniskt utbildade och tålamodsförsedda herr Joanna gör en insats för julefriden.
Hej!
Ber om ursäkt att jag har dröjt med svaret på din fråga om ÅW är hittad!?
Svar: I skrivande stund NEJ!
Men jag uppmanar ALLA på tråden att läsa dagens Aftonblad!
Knutbysekten ÄR under total upplösning o detta är vi väldigt många som är glada för!
Vi är också väldigt många som är alvarligt oroade idag för följderna utav detta obegripliga maktmissbruk som har utövads först o främst av ÅW mot hjärntvättade medlemmar!
Dessa som nu släpps fria o knappt vet vad som har hänt i landet under det sista årtiondet, skall nu på egna ben stappla ut i samhället!
Detta arv som ÅW lämnar efter sig, kanske det inte vore helt fel av kristna samfund i Sverige att sluta sig tillsammans o hjälpa!?
Hur som helst är detta bara toppen på ett isberg som börjar visa sig!
Tro mig, jag har tyvärr inte fel!
Skrivet med sorg i hjärtat Nedslepp.