Citat:
Ursprungligen postat av MMX
Eftersom Dogge är känd som frontman i TLK så borde han också framträda som frontman i TLK. Allt annat är irrelevant. Han är inte känd och omtyckt för sina reklamfilmer för Elgiganten eller vad han nu gör. Behöver han tänka på sin försörjning utanför TLK så tycker jag att han borde utbilda sig eller försöka med ett annat jobb. Ja, det tycker jag om alla som mjölkar sitt kändisskap, också när Hugh Hefner gör reklam för Stoli. Det är bättre att Peter Forsberg spelar en sista säsong i NHL och får dåligt betalt än att han gör bort sig i en Risifruttireklam. Man ska göra det man är bra på och som man kan känna sig stolt över. Det är möjligt att 90% här inne skulle göra vad som helst för att få 50 000 spänn eller vad nu Dogges nettogage ligger på, jag är dock inte en av dem (om inte det var en fråga på liv och död). Men det är ju bra att du vet vad din integritet är värd.
Herregud hur gammal är du människa ?
Man tjänar pengar på dom chanser man får här i livet. Hur kan man tycka att man gör bort sig om man gör en cykel på köpet reklam. Kan du ge mig ett utvecklat svar på den frågan ?
intigritet? vad fan har det ordet att göra med dogge och hur han drar in pengar?
Han har barn att ta hand, ett liv utan sin fru som dog för några år sen.
50 000 kr? Vart får du den siffran ifrån? Det är mycket mer pengar det handlar om för hans del med den reklamen. Vad tjänar du själv i (månaden) på ditt jobb från 7 till 4? DET om något är att inte tänka på sin egen intigritet, sälja ut sig själv för småpengar hela sitt liv.
Som jag skrev tidigare, både du och många andra hade tagit den chansen (OM) ni hade fått chansen, men eftersom du är en simpel människa som inte har den chansen, så går du till attack mot en människa som kämpar och tar dom flesta jobb han får som kändis.
Helt uppenbart att många här är avundsjuka på hans liv. Du disskuterar ju som en 12åring!