• 1
  • 2
2008-07-31, 23:21
Medlem
Bulldoozers avatar
Fan vilka minnen, kommer ihg att jag kpte dessa p B nr de hade filmrea p VHS fr skert 13-14 r sen.. Sjlvklart kanske man ska infrskaffa dessa p DVD igen och tvinga p smttingarna sen att bli hjrntvttade av mario och svampar
Citera
2008-08-01, 01:07
Medlem
Mcgordons avatar
Frldrarna brukade hyra tecknade filmer med olika Nintendo figurer t mig nr jag var liten och d hnde det ibland att ven den serien fanns med p bandet. Jag kommer ihg att det var hemskt irriterande att se dem istllet fr den tecknade Mario. Min irritation berodde antagligen mest p att de talade engelska och jag var d s liten att jag inte kunde lsa ordentligt nnu.
Citera
2008-08-01, 01:12
Medlem
Finns ven en otecknad mario film fr er som gillar mario, dock s suger den ganska hrt.
Citera
2008-08-01, 01:14
Medlem
jajust, satan vad cheesy det dr var, pasta power.
Citera
2008-08-01, 13:00
Medlem
offe_mans avatar
Finns ju en avsevrd skillnad tycker jag mellan Super Show, SMB 3 och World.
Den frstnmnda bygger ju alltid p ngn historia eller saga som jag inte alls tycker passar in. Visst fr man se alla fiender men inte alls lika kul som de sista.

Dem kan jag forte se och titta p utan problem ven om jag inte gillar varken grottfolket eller namnen p Koppa kidsen men man kan inte f allt
Citera
2008-08-01, 14:13
Medlem
moderatswings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xXmartinXx
Finns ven en otecknad mario film fr er som gillar mario, dock s suger den ganska hrt.

Ja, den suger och jag rekommenderar ingen att se den.
Spel-som-blir-film-frbannelsen!

Citat:
Ursprungligen postat av offe_man
Finns ju en avsevrd skillnad tycker jag mellan Super Show, SMB 3 och World.
Den frstnmnda bygger ju alltid p ngn historia eller saga som jag inte alls tycker passar in. Visst fr man se alla fiender men inte alls lika kul som de sista.

Dem kan jag forte se och titta p utan problem ven om jag inte gillar varken grottfolket eller namnen p Koppa kidsen men man kan inte f allt

Jag tycker nstan tvrtom!
Mjligtvis r det fr att jag sg den frsta som liten medan jag upptckt de tv senare frst nu.

Men jag gillar variationen i frsta serien. Namnen str jag mig inte nmnvrt p. Bowser kallas ju fr Koopa ocks (vet en dubbning till svenska dr han hette Kung Krut). och Toadstool (heter nu fr tiden Peach) har rtt hr.

Hller dock med om att grottfolket bara r strande.
Citera
2008-08-02, 12:38
Medlem
offe_mans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moderatswing
Ja, den suger och jag rekommenderar ingen att se den.
Spel-som-blir-film-frbannelsen!

Jag tycker nstan tvrtom!
Mjligtvis r det fr att jag sg den frsta som liten medan jag upptckt de tv senare frst nu.

Men jag gillar variationen i frsta serien. Namnen str jag mig inte nmnvrt p. Bowser kallas ju fr Koopa ocks (vet en dubbning till svenska dr han hette Kung Krut). och Toadstool (heter nu fr tiden Peach) har rtt hr.

Hller dock med om att grottfolket bara r strande.

tnkte mest p barnens namn, typ spark och liknande. visst bara en detalj men iaf
Citera
2018-11-08, 13:39
Medlem
BassReevess avatar
Jag laddade precis ned en app p min Apple TV som heter Popcornflix. En app som innehller mnga filmer och serier.
En serie som bland annat finns, r just The Adventures of Super Mario Bros 3. Och dr finns ven The Legend of Zelda.
Citera
2022-03-18, 07:49
Super Mario World finns att se p Youtube. Hrligt med spelets ljudeffekter. Yoshis nos ser dock hemsk ut.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in