2008-07-30, 17:57
Bannlyst
Jag Rpar bara människor jag inte tycker om
Citera
2008-07-30, 19:16
Medlem
saprofyt.s avatar
Jag brukar skicka RP om det är på tok för mycket OT i en tråd (lite OT spelar ju ingen större roll) och på oneliners. Jag är väldigt mån om att hålla borta oneliners, då ett forum förstörs av att folk bara skriver ett ord utan någon eftertanke. Känns som att de flesta forumen är på det viset idag, det är därför Flashback är så bra.
Citera
2008-07-31, 02:58
Medlem
Psyko Dads avatar
Jag tycker jag får rätt bra dos med Pm om allt från OT till andra frågor & det är välkommet då man inte hinner uppmärksamma allt som spårar ur i trådar plus alla tramstrådar som startas i mängder. So keep it comming.
Citera
2008-08-01, 09:49
Medlem
Varnims avatar
Jag känner mig jämt som en gnällfitta när jag trycker på den där RP-knappen. Men det kanske bara är att försöka vifta bort den tanken och trycka lite oftare.

Hur är det med svar på RP? Är det något ni alltid skickar eller gör enbart några moderatorer detta?
Citera
2008-08-01, 10:40
Medlem
ChristianXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Varnim
Jag känner mig jämt som en gnällfitta när jag trycker på den där RP-knappen. Men det kanske bara är att försöka vifta bort den tanken och trycka lite oftare.

Hur är det med svar på RP? Är det något ni alltid skickar eller gör enbart några moderatorer detta?
I mån av tid, ja, men har man t ex 100 nya RP så får nog inte alla svar.
Oavsett om man får svar eller inte så är det uppskattat med RP.
Citera
2008-08-01, 11:32
Medlem
core_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Varnim

Svar blir det inte alltid, framförallt om man har en rejäl lunta RP att gå igenom samt om det är flera RP på ett inlägg. I båda fallen så blir det svårt att svara på alla, om inte omöjligt. Det tar helt enkelt upp för mycket tid

Men som CX ovanför säger, oavsett om vi svarar eller ej så är det alltid uppskattat! Det underlättar något fruktansvärt med RP, då man omöjligt hinner med att läsa alla trådar och inlägg som ploppar upp
Citera
2008-08-01, 13:03
Medlem
NicJays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av core_
Svar blir det inte alltid, framförallt om man har en rejäl lunta RP att gå igenom samt om det är flera RP på ett inlägg. I båda fallen så blir det svårt att svara på alla, om inte omöjligt. Det tar helt enkelt upp för mycket tid

Men som CX ovanför säger, oavsett om vi svarar eller ej så är det alltid uppskattat! Det underlättar något fruktansvärt med RP, då man omöjligt hinner med att läsa alla trådar och inlägg som ploppar upp

Du har hittills svarat på mina RP:s samt att du är riktigt trevlig, nästan för trevlig
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in