2008-08-07, 09:10
Medlem
woofers avatar
Grundar mina 7-8 timmar på vad min läkare sa till mig då jag diskuterade mina sömnsvårigheter med denne. Men naturligtvis alla är olika och så även våra behov till viss del.

Min läkare menade på att har man ett behov av att sova 9 timmar eller mer per dygn för att fungera så är det inte otroligt att man har någon typ av näringsbrist eller annan bakomliggande medicinsk orsak. Sen kan man ju okynnessova mer än man behöver bara för att det är skönt att sova men det är ju en annan sak
Citera
2008-08-08, 21:44
Medlem
just_a_girls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nakenchock
Om han lyckas bli ihop med en tjej - kommer han då att recensera varje kram, kyss och samlag han genomför?

Mycket troligt iaf näst intill...
Citera
2008-08-21, 21:20
Medlem
Windom_Earls avatar
Inte nog med att han allt oftare missar att uppdatera sin blogg dagligen så ser man också att han misslyckas (försover sig rejält) i snitt drygt 4 av 5 dagar. Därtill kan man utläsa att han har svårt att fokusera blicken, han är förvirrad och hans stavning/grammatik på bloggen blir allt sämre. Han hör inte stereon när den hoppar igång för att väcka honom, vilket han gång på gång konstaterar beror på att han har ställt volymen för lågt. Nej, Thomas, snarare är det så att du är så utmattad både fysiskt och mentalt att kroppen helt enkelt väljer att inte höra "alarmet". Kanske är dags att du erkänner dig slagen snart? Människor behöver sömn. Mycket sömn.
Citera
2008-11-03, 05:55
Medlem
belaruss avatar
Hörde just på P4 om killen. Han har kört i 3.5 månader straight nu! Verkar funka bra men har börjat få knäproblem.

Personligen känner jag om jag bli väckt i djupsömn att e massa ämnen, hormorner och allt vad det är, är frisläppta i kroppen. Jag verkligen känner det. Om dessa ämnen aldrig frisläpps eftersom man aldrig går in i djupsömn borde man ju få massa brister? Är det möjligen så att an kan gå in i djupsömn i vaket tillstånd om man bara tränar?
Citera
2008-11-03, 08:36
Medlem
Fan vilken fälla han har satt sig i. Han kan absolut inte avbryta nu när han har beskrivit sin metods förträfflighet för alla tidningar. Det är bara att kämpa på.
Citera
2020-07-05, 23:55
Medlem
Skarparattarns avatar
Lever thomas idag?
Citera
2020-07-06, 00:44
Medlem
Kaffemedaffes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skarparattarn
Lever thomas idag?
Hittar bara en Thomas Jönsson född -85 och han bor i Vellinge med vad som förefaller vara hans far. Så jag antar han lever. Hans företag är nedlagt verkar det som.
Citera
2020-07-06, 01:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kaffemedaffe
Hittar bara en Thomas Jönsson född -85 och han bor i Vellinge med vad som förefaller vara hans far. Så jag antar han lever. Hans företag är nedlagt verkar det som.
Finns en även i Malmö.
Citera
2020-07-06, 23:39
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kaffemedaffe

Passande nickname. Tror det är vad Thomas skulle behöva för att gå fullt ut.
Citera
2020-07-06, 23:41
Medlem
Kaffemedaffes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skarparattarn
Passande nickname. Tror det är vad Thomas skulle behöva för att gå fullt ut.
Han sov ju för fan bara två timmar! Men verkar ju inte gått något bra för honom med företaget avregistrerat. Man blir allt lite nyfiken på hur det gått för sådana här "supermänniskor".
Citera
  • 5
  • 6

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in