Hur gr man om man sjlv vill integrera story mode frn HL2 i Garry's Mod 10 om man kr en Non-steam-version? D har ju nmligen bara models och snt lagts till, men ingen story s som man har nr man kr genom Steam.
Gr det att lgga in filerna sjlv och mounta arkiv s att man kan spela igenom HL2's storyline genom offline GMOD?
Hur?
Google har inte gett bra resultat d alla sidor frutstter att man spelar genom steam.
Kan starkt rekomendera denna SP mod som jag testade igr The Stanley Parable http://www.moddb.com/mods/the-stanley-parable
Otroligt coolt spel. Kanske lite kort men om du frsker fixa alla endings kanske det blir en halvtimme av gameplay.
Jag r tveksam p Grey. ven om jag har vntat ett bra tag p att det ska komma ut, s har modden fr mnga problem fr att jag ska bry mig att installera hl2ep2.
Ls de lnga reviewsen ( hur stavar man till recenssion?) av medlemmarna som testat spelet hr. De ger konkretta sikter och de flesta r negativa.
Flashback finansieras genom donationer frn vra medlemmar och beskare. Det r med hjlp av dig vi kan fortstta erbjuda en fri samhllsdebatt. Tack fr ditt std!