Hej!
Jag skulle vilja ha ett program som ligger nere i try och "vilar".
Sedan te.x när jag har satt att det ska dyka upp en ruta klockan 06.00 på måndag så skall den rutan dyka upp med en text som jag har själv har skrivit så att jag kommer ihåg det jag skall göra.
Hej!
Jag skulle vilja ha ett program som ligger nere i try och "vilar".
Sedan te.x när jag har satt att det ska dyka upp en ruta klockan 06.00 på måndag så skall den rutan dyka upp med en text som jag har själv har skrivit så att jag kommer ihåg det jag skall göra.
Har sökt men hittar inte, om du vet ett program så kan du skriva det istället för den där kommentaren som förmodligen tog längre tid för dig att skriva.
Inte Post-it jag vill inte ha något så där på skrivbordet, utom det skall ligga onsynligt i trymenyn och sedan när jag har ställt in att fönstret skall popa upp på skrivbordet så gör det det.
Har sökt men hittar inte, om du vet ett program så kan du skriva det istället för den där kommentaren som förmodligen tog längre tid för dig att skriva.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!