2012-01-03, 19:48
Medlem
Goldaman.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av b-o
Tidigare låg alla dessa papper uppe i CIS tråden dom och alla andra....

Men det är lite som när man började nämna hans kvinnoboxar skicklighet då var det bullshit, lögn och allt annat...upp med papper skrek Kettler och några andra...jaha då fixar man papper på en Dom men då är det missförstånd och lögnaktiga tjejer och Gud vet vad alla jävla ursäkter det var. Att det var okej att spotta dra i håret eller knuffa in dom i väggen.

Tror de flesta stött på brudar som är "psykfall" men det är i dom lägen som en MAN backar eller vänder ryggen och går och FITTAN som fysiskt eller psykiskt misshandlar...där har ni skillnaden.

Nu bygger vi upp lite igen så alla ihärdiga Mongo Lovers får skrika sej hesa för att sen tysta med att lägga upp papper, men det ska bli jävligt kul att höra alla jävla ursäkter.

Sen, Jonas jag vet att du är här inne och läser och ditt största misstag var att hota mej med flera för nu ska varje liten grej läggas fram med din skit tills dina dagar är över inom MC klubb världen, du sket verkligen i fel brevlåda denna gången.

Jag väntar in att få papperna mailade till mej och jag kan lova dom dyker upp samma minut jag har dom här. Sen kan ju alla jävla Mongos fundera på OM det är liraren som representerar er "klubb" och om han är värdig ert förtroende....sitter han kvar efter det så visar det kvaliteten på er men förklarar varför ni aldrig passat in med andra klubbar eller "gäng".

Det gillas B-O!!!!!

Visa honom ett och annat! Vi andra stöttar dig och om han hotas igen så bara bombar vi med New shit!
Citera
2012-01-03, 19:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av b-o
Tidigare låg alla dessa papper uppe i CIS tråden dom och alla andra....

Men det är lite som när man började nämna hans kvinnoboxar skicklighet då var det bullshit, lögn och allt annat...upp med papper skrek Kettler och några andra...jaha då fixar man papper på en Dom men då är det missförstånd och lögnaktiga tjejer och Gud vet vad alla jävla ursäkter det var. Att det var okej att spotta dra i håret eller knuffa in dom i väggen.

Tror de flesta stött på brudar som är "psykfall" men det är i dom lägen som en MAN backar eller vänder ryggen och går och FITTAN som fysiskt eller psykiskt misshandlar...där har ni skillnaden.

Nu bygger vi upp lite igen så alla ihärdiga Mongo Lovers får skrika sej hesa för att sen tysta med att lägga upp papper, men det ska bli jävligt kul att höra alla jävla ursäkter.

Sen, Jonas jag vet att du är här inne och läser och ditt största misstag var att hota mej med flera för nu ska varje liten grej läggas fram med din skit tills dina dagar är över inom MC klubb världen, du sket verkligen i fel brevlåda denna gången.

Jag väntar in att få papperna mailade till mej och jag kan lova dom dyker upp samma minut jag har dom här. Sen kan ju alla jävla Mongos fundera på OM det är liraren som representerar er "klubb" och om han är värdig ert förtroende....sitter han kvar efter det så visar det kvaliteten på er men förklarar varför ni aldrig passat in med andra klubbar eller "gäng".

Om det stämmer med golpapperna så borde han kliva åt sidan och låta någon annan ta över. Kvinnoboxare som du kallar det finns i alla klubbar, jag vet om i både HA, BMC och OMC. Flera st som är dömda för bland annat grov kvinnofridskränkning. Men golpapper ska absolut inte få förekomma!
Citera
2012-01-03, 19:57
Medlem
b-os avatar
Citat:
Ursprungligen postat av portad
Om det stämmer med golpapperna så borde han kliva åt sidan och låta någon annan ta över. Kvinnoboxare som du kallar det finns i alla klubbar, jag vet om i både HA, BMC och OMC. Flera st som är dömda för bland annat grov kvinnofridskränkning. Men golpapper ska absolut inte få förekomma!

Jo jag har hört detsamma om Kvinnoboxare i andra klubbar och det står folk fritt att lägga upp dessa papper....för mej är det samma skit oavsett vilken väst dom bär och samma argument har vissa Mongo fans dryftat här.
Jag tycker om dessa i deras respektive trådar men oavsett om HA BMC och alla andra har samma så blir inte två fel ett rätt. Sen har jag inte sett deras papper så därför attackerar jag inte dom men i detta fall har jag tidigare läst de flesta papper på Jonas.

Enligt vissa utan att nämna namn så har både OMC och BMC fått ta del av Golpapperen och vad jag hört blev det bara en sittning med Jonas och OMC sen vill dom inte ha med han att göra..

Men så fort jag har dessa papper så ska dom upp sen om någon annan hinner före mej så är det ok.

Poängen är fortfarande att varken han eller dom andra är MC klubb material i den ligan dom valt att spela, hade dom valt att kört vidare på sitt CIS så hade det varit fint men att iklä sej Mongols väst är ett hån och att ha en sån "you name it" som President att leda denna anrika klubb är fan det största hån jag sett....där i har du varför jag inte tål fan och hans anhang.
Citera
2012-01-03, 20:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BMC64
jo man blir ju lite full i skratt, när man ser folk födda 92 med fullpatch å siderockers

Det kan inte vara möjligt!??

.
Citera
2012-01-03, 20:57
Medlem
WarPigs avatar
Dom skriver på bloggen att dom ska till Island, Skulle tror att dom oxå blir stoppade i tullen precis som de Norska HA killarna som blev hemskickade 2010..Men Jonas brukar ju vilja att Polis etc vet att han kommer

Sen att de kommer hända grejer när/om de kommer hit Mongols från andra sidan sjön tvivlar jag på, Varför skulle dom ställa till me trubbel här och riskera att åka fast i ett annat land? Dom vill nog se att pojkarna här sköter sitt själv..
Jag har ingen aning, men var det några utländska HA eller Bandidos i Sverige å krigade på 90 talet? Nån kanske har koll på de?!
Citera
2012-01-03, 21:54
Medlem
BMC64s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wheelgunner
Det kan inte vara möjligt!??

.

om du kollar inlägg 4406, å nåra inlägg där ratsit finns, så är det så, vet inte om det stämmer,,men så ser det ut
Citera
2012-01-03, 22:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr Monroe
...och så ska det bli intressant att se hur Hr President Bergdahl hanterar Glenn Johansson som torskade i Sala i fredags med en revolver i brallorna.
Vapen och droger är ju totalförbjudna bland Mongolerna...
Blir han BS nummer tre efter Robban M och Bourbon???

Glenn är Surahammarpojke va?
Citera
2012-01-03, 22:09
Medlem
Laughing-Buddhas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flowerchild
Glenn är Surahammarpojke va?
Sur pojke med en hammare? Mycket möjligt att han är, jag vet inte. Men enligt uppgift så är han med i Mongols i alla fall, så något problem lär han nog ha.
Citera
2012-01-03, 22:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Laughing-Buddha
Sur pojke med en hammare? Mycket möjligt att han är, jag vet inte. Men enligt uppgift så är han med i Mongols i alla fall, så något problem lär han nog ha.
Ironi ar knepigt pa internet
Citera
2012-01-03, 22:37
Medlem
Hahahahahahahahahahahahahahahaha!
http://blog.mongolsmcscandinavia.com/jonas-bergdahl/

Och...vad gäller Bourbon, så har jag tyvärr umgåtts onödigt tight med honom i ett antal år och känner alldeles för väl till hur han funkar.
Hos mig råder inga som helst tvivel till att det lille äcklet är skyldig till det sexuella övergrepp på minderårig han nu dömts för, eftersom jag listade ut något hänt redan innan anmälan gjordes. Definitivt ingen rök utan eld.

Har du förresten kvar idolbilden på HAMC-E**** på kylskåpsdörren Bourbon?
Eller har du tagit ner den nu kanske efter att du konverterat från röd-vit fullblodssupporter till mongo...

You say huah. I say HAHA, fuck you!
Citera
2012-01-03, 22:37
Medlem
Laughing-Buddhas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ponyboynation
Ironi ar knepigt pa internet
Ironi är knepigt överallt. Inte så säker på att det var att klassas som ironi heller, så pass knepigt är det.
Citera
2012-01-04, 04:45
Medlem
81rulezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dilligafxx
Hahahahahahahahahahahahahahahaha!
http://blog.mongolsmcscandinavia.com/jonas-bergdahl/

Och...vad gäller Bourbon, så har jag tyvärr umgåtts onödigt tight med honom i ett antal år och känner alldeles för väl till hur han funkar.
Hos mig råder inga som helst tvivel till att det lille äcklet är skyldig till det sexuella övergrepp på minderårig han nu dömts för, eftersom jag listade ut något hänt redan innan anmälan gjordes. Definitivt ingen rök utan eld.

Har du förresten kvar idolbilden på HAMC-E**** på kylskåpsdörren Bourbon?
Eller har du tagit ner den nu kanske efter att du konverterat från röd-vit fullblodssupporter till mongo...

You say huah. I say HAHA, fuck you!

Har ni reflekterat på kommentarerna på bloggen? Det är lite fjollevarning på dessa tycker jag.

TYP:

Snyggt bror!!! Bästa presidenten som finns… MFFM
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in