2008-07-29, 10:54
Medlem
NicJays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flakon
Förstår inte vad fan du gnäller om. Inläggen raderades väl förmodligen för att de inte höll en seriös ton nog för diskussionen? Tyckte du det var farligt för människor att läsa sådana saker? Tycker du att inläggen ska censureras, så vi inte kan skriva "oseriösa ord"?

Om det är så tror jag faktiskt på allvar att du ska söka dig till ett annat forum.

Bella Donna kanske vill ha så att inläggen granskas innan alla kan se dom.....

eller också h*n bara är väldigt känslig, vem vet.
Citera
2008-07-29, 11:42
Medlem
Flakons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NicJay
Bella Donna kanske vill ha så att inläggen granskas innan alla kan se dom.....

eller också h*n bara är väldigt känslig, vem vet.
Haha, då skulle vi nog behöva lite fler moderatorer. I varje fall kan det vara bra om h*n skriver vad hon egentligen vill att man ska göra åt problemet. Tråden har väl i princip inget syfte som det är nu?
Citera
2008-07-29, 12:44
Medlem
ÅnkelGunnars avatar
Problemet som jag ser det är att FB rent historiskt varit ett undergroundforum och därmed lockat till sig folk som inte tycker att 'vanliga' forum haft tillräckligt högt i tak utan mer eller mindre strikt sett till att samla folk som har samma åsikter och sen får de ägna sig åt ryggdunk och gemensamt förfasande som på exempelvis familjeliv. När det sen börjar dyka upp underforum på FB som markant skiljer sig från det som ursprungligen fanns här är det självklart att det blir krockar. TS gillar uppenbarligen inte den lite grövre jargongen som - på gott och ont - nästan blivit en del av FB's kultur. Personligen ser jag faktiskt helt ärligt hellre att man offrar delar som handlar om barn, familj, relationer, trädgård osv än att börja göra FB snällare mot alla nykomlingar. Anledningen till det är att det finns gott om andra forum där just sånt kan diskuteras. Det finns bara ett FB.
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in