2008-07-27, 21:39
Medlem
Dagens troll?
Om du är på andra sidan jorden just nu, varför behöver du då tips på hur man träffar brudar i Stockholm? Plocka upp ett thailuder och stanna kvar där du är nu.

*Kära fader i himlen, må jag aldrig träffa Jahood och om jag skulle ha oturen att göra det, giv mig då styrka att kunna hantera situationen snyggt så jag slipper tjat om kusiner.
Ta hand om mamma, pappa och min bror*
Citera
2008-07-27, 21:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av flows
Den klass av golddiggers/drinkluder vi pratar om här så är ju Armani det bästa och finaste som finns. Patek Philippe har de ingen aning om vad det är - Rolex är det som gäller...

Men nu börjar det låta mer som såna här tjackdiggers istället för golddiggers som är ute efter häftiga mohammed från tensta som precis rånat en värdetransport och ska tjoa runt med guldlänk över den fejkade armani t-shirten hela kvällen.
Citera
2008-07-27, 21:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Säta
Dagens troll?
Om du är på andra sidan jorden just nu, varför behöver du då tips på hur man träffar brudar i Stockholm? Plocka upp ett thailuder och stanna kvar där du är nu.

Om du fokuserar din aspi tankeverksamhet som en laserstråle så kanske du lyckas utläsa att jag ska till stockholm en vecka på semester och hälsa på gamla vänner och försöka knulla golddiggers.
Citera
2008-07-27, 22:00
Medlem
elyss avatar
Jag vet inte hur mycket pengar du är villig att lägga ut dock..
En klocka som är grymt snygg är en armaniklocka som jag köpte i USA.
Går av för 4000 i Sverige.
http://www.emporioarmani.com/item/men/spring-summer/Watches/Large-Square-With-Black-Face/tskay/3FD17CD7/gender/U/cod10/50014809HP
Den kommer inte vara dyrast på stället men grymt snygg och överkomligt pris.

Vet inte hur golddiggerbrudarna i huvudstaden funkar.. Är från Jönköping och där räcker det att beställa in helrör så flockas brudarna. Men kvinnor är ofta snåla varelser som lever på andras pengar men efter en kväll där dom inte lagt ut en krona känner dom ofta att dom vill ge tillbaka lite, naturavägen..
Kändes rätt tungt en gång på krogen när jag hittat mig en fin brud vid 2-tiden som säger "jag skulle gärna följa med dig hem men han där borta har bjudit mig på drinkar hela kvällen så det skulle kännas så taskigt". Så jag tror stenhårt på att spendera i baren

Sen bjud inte bara tjejer utan även killkompisar så brudarna tror att du inte bara är ute efter prima vagina utan verkligen har pengar. Kvinnor är ofta lättlurade så du behöver knappast oroa dig att dom ska genomskåda ditt genidrag
Citera
2008-07-27, 22:01
Medlem
Idiotpods avatar
Ren snygg kostym, en ren med kanske klassiskt utseende på klockan, skorna likaså. En ren och enkel frisyr är även att föredra nog.

Kasta bilnycklarna till din splitter nya Maybach till närmsta person som står utanför baren.
Säg: Parkera.
(Skämt åsido däremot)
Ta det lugnt inne på baren, skrik och skräna inte(kom ihåg att det finns mycket rikare folk), låt sen helvetet braka loss om du känner för det, beställ det dyraste du hittar och svep skiten helt enkelt, beställ ett gäng till.

Eller så visar du lite riktig stake och får med dig nån flicksnärt hem utan att supa ned denne. DET är väl ändå ett bevis på att man är utav lite högre status? Kan få hem någon utan att behöva supa ned denne. (Det är ju trots allt ett rätt patetiskt och lågt sätt)

Just my two cents
Citera
2008-07-27, 22:15
Medlem
flowss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jahood
Men nu börjar det låta mer som såna här tjackdiggers istället för golddiggers som är ute efter häftiga mohammed från tensta som precis rånat en värdetransport och ska tjoa runt med guldlänk över den fejkade armani t-shirten hela kvällen.

Är rädd för att du inte får bättre än så på krogen i Stockholm.
Citera
2008-07-28, 02:14
Medlem
XMaths avatar
Iskall attityd brukar fungera rätt bra, schysst riggad, snygg klocka, schysst frissa och sen bara sitta och glassa i baren, dricka nåt dyrt och vara TREVLIG.

Brukar funka stört bra.
Citera
2008-07-28, 09:22
Medlem
Råden som ges är att han skall se ut som alla andra wannabie brats på Stureplan. Vill man sticka ut då bör man inte klä sig som alla andra, visst schyssta kläder funkar men du bör köra något som gör att du sticker ut.

Det som däremot gör mig lite konfunderad är att folk känner till dig i Stockholm, då bör folk veta om att du har pengar?

Det låter även som att du kommer gå ut helt själv? Är det så, då kommer du ha problem, svenskar är inte berömda för att gå fram till folk som sitter själva i en bar, svenska drinkluder lär aldrig göra det.
Citera
2008-07-28, 09:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av flback
Råden som ges är att han skall se ut som alla andra wannabie brats på Stureplan. Vill man sticka ut då bör man inte klä sig som alla andra, visst schyssta kläder funkar men du bör köra något som gör att du sticker ut.

Det som däremot gör mig lite konfunderad är att folk känner till dig i Stockholm, då bör folk veta om att du har pengar?

Det låter även som att du kommer gå ut helt själv? Är det så, då kommer du ha problem, svenskar är inte berömda för att gå fram till folk som sitter själva i en bar, svenska drinkluder lär aldrig göra det.

Här har vi äntligen någon som förstår!

Nej ingen känner till mig i Stockholm, menade att om jag kommer med en livvakt och hänger med golddiggers så kommer alla FB:are veta direkt vem den stilige mannen bakom nicket Jahood är

Kommer inte gå ut helt själv, har många gamla kompisar i stockholm.

Alltså låt mig förklara det här med pengar, jag är absolut ingen ingvar kamprad eller Bonnier, utan har bara lite mer än vanliga svenssons.

Om jag varit riktigt rik hade jag anställt nån stureplans luffare för att visa mig hur det ska gå till. en sk life-coach
Citera
2008-07-28, 09:43
Bannlyst
Riktigt rika människor håller inte på med statussymboler.
Citera
2008-07-28, 09:43
Medlem
Ditt enklaste sätt att komma åt brudarna är att komma i kontakt med bratsen som redan hänger där. Att ensam glida in och hoppas på häng tror jag kommer bli svårt.

Visst du kan sätta dig ner vid något bord och beställa in en champagne men risken är att du kommer att få sitta där ensam, jävligt tragiskt och inte alls magiskt.

Tror inte heller det är allt för många FB personer som hänger på Stureplan, bara att kolla in trådarna.
Citera
2008-07-28, 09:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av spooz
Riktigt rika människor håller inte på med statussymboler.

Jasså? Du tror att alla är som Kamprad? Ska vi kolla in vad de 50 rikaste i Sverige har för bilar? Klockor? Kläder?

Ta de 50 rikaste i vilket land som helst så skall du se på statussymboler.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in