Citat:
Ursprungligen postat av
Pudelfrillan
GN hängde på låset och var nog en av DevilInk's första kunder. Det ökar sannolikheten för att tatueraren kommer ihåg honom. Bakgrunden till tatueringen och betydelsen av den kan ha diskuterats när den gjordes.
Om tatueringen gjordes den 14e Oktober så hängde han nog inte på låset, kanske bokade han en tid så snabbt det gick.
27 år och 3 veckor efter mordet visades tatueringen upp för omvärlden på en Torsdag,
den 25e September 2014 var en Torsdag.
27 år efter mordet.
GN fick vänta 2 veckor på sin beställda tatuering ?
Nu skulle den göras, inför inspelning av Svenska fall för FBI ??
GN var inte tatuerad den 7e Oktober 2014 enligt Handfatstrallarens bild.
Scenario 1
GN hittar Mr P & BÅ på brottsplatsen, därför han cyklar som en tok för att se vad som hänt varpå han nästan krockar med UA.
Dom bestämmer om att vara tyst om händelsen, rädd att hundvittnet upptäckt något!
Mr P glömmer cykeln och kommer på sig mitt i natten
Han ringer GN som flyttar den
Scenario 2
Mr P hittar GN på mordplatsen när han åker runt med sin bil för att leta Eva.
Dom bestämmer om att vara tyst om händelsen
En överenskommelse om 10.000kr görs för att hålla tyst.
GN glömmer cykeln men kommer på sig framåt småtimmarna och ger sig ut när regnet lugnat ner sig igen.
Cykeln byts ut och mordcykeln dumpas.
När GN publicerar sin tatuering bestämmer han sig även för att skriva en liten story om det som hände där för över 27 år sedan.
Om mannen som ligger begraven med sin hund, kan vara Mr P han syftar på.
I scenario 1 kan man inte utesluta att BÅ mördar Eva och att mordplatsen arrangeras för att se ut som ett sexualbrott. Något även Svenska fall för FBI var inne på!
Jag tror inte Mr P hade psyket att genomföra det på egen hand!
Dom 3 misstänkta
1. Mr P
2. GN
3. BÅ
I Svenska fall för FBI granskades bara Mr P
Förgör du mig förgör jag dig
PAB vill mina kusiner minnas = Mr P + BÅ
Gudfadern kallar sina vänner för kusiner