2021-03-21, 00:17
Medlem
Handfatstrallarens avatar
2021-03-20, 22:58 länk
boanchga
I min värld ...
I boanchga:s värld ...

2021-03-20, 23:34 länk
Handfatstrallaren
Det är boanchga som gör tråden vansinnig med sin psykiska efterblivenhet.
Det är ingen hejd på hens fantasier längre..
I boanchga:s värld, med psykisk efterblivenhet, är det ingen hejd på hens fantasier längre..
Det är beklagligt för Evas skull😢
Senast redigerad av Handfatstrallaren 2021-03-21 kl. 00:38.
Citera
2021-03-21, 09:16
Medlem
2021-03-20 , 20:04 länk
boanchga
Citat:
Ursprungligen postat av boanchga
Idioter, det får du stå för. Jag kallar er för att försöka mörka sanningen. Det är ju helt uppenbart att ingen vet så mycket om Anneli eller Eva..och P Jag kan mycket väl tänka mig vem som skulle kalla sig för Badkasrunkaren....
Jag kan mycket väl tänka mig vem som skulle kalla sig för Badkasrunkaren....
Jag vet vem Badkarsrunkaren är!

Hur jag vet det? Ja, det kan jag naturligtvis inte berätta här...
Citera
2021-03-21, 10:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Handfatstrallaren
boanchga

Å där gjorde du bort dig
Citera
2021-03-21, 10:10
Medlem
Citat:
Å där gjorde du bort dig
Som om ingen skulle ha noterat det
Citera
2021-03-21, 10:25
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av MamaGris
Det är tydligen inte bra att diskussionen handlar om GN nu. Det måste ändras tillbaka till Mr P igen. GN är bara en oskyldig liten uppmärksamhetstörstande individ som vi ska glömma bort. Han har inte gjort något dumt. Nu har vi blivit uppmärksammade på att vi ska strunta i GN och skifta fokus på Mr P igen. Kom igen grabbar, nu har ni fått veta av Boanchga att mördaren kom på cykel. Nu är det bara att snickra ihop scenariot med Mr P så är allting klart och betalt!

Det kanske är självaste Börje Ö som är här och härjar :-)
Vi ska nu rikta blickarna mot Cykel Sture igen eller?
En man som fick sitt liv förstört för att någon feg jävel inte vill erkänna mordet, och för att polisen var ute och cyklade i detta fall redan dag 1.
Polisen tänkte inte ens längre än dit näsan räckte, det var bekvämast så.
Man tänkte inte att Eva mördaren fanns i hennes närmaste krets, eller i närområdet.
Man har antagligen inte ens kollat närmaste grannar.
Precis som i Brattås var man helt enkelt lat i utredningen och mördaren hånar polisen än idag.
Citera
2021-03-21, 10:26
Medlem
Citat:
Å där gjorde du bort dig
Men vad spelar det för roll? Finns det någon överhuvudtaget som använder sitt riktiga namn på Flashback. Anonymiteten ska väl vara en grundpelare här på Flashback, liksom yttrandefriheten? Jag fick ju själv en varning en gång för att jag blandade ihop dig Boachga med en annan och det ansågs som att jag försökte röja DIN person. Nej, det har ingen betydelse vem som är bakom profilerna. Går du på maskerad och kräver att få se vem som är bakom masken?
Så länge en person kommer med information som kan föra diskussionen vidare så spelar det ingen roll vem som står bakom den, inte ens om det är fan själv
Citera
2021-03-21, 10:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BerraSWE
Det kanske är självaste Börje Ö som är här och härjar :-)
En man som fick sitt liv förstört för att någon feg jävel inte vill erkänna mordet, och för att polisen var ute och cyklade i detta fall redan dag 1.
Man tänkte inte att Eva mördaren fanns i hennes närmaste krets, eller i närområdet.
Precis som i Brattås var man helt enkelt lat i utredningen och mördaren hånar polisen än idag.
Nej, mitt inlägg var inte seriöst, det var ironiskt
Citera
2021-03-21, 10:30
Medlem
[quote=BerraSWE|75164850]Det kanske är självaste Börje Ö som är här och härjar :-)
Precis som i Brattås var man helt enkelt lat i
Citera
2021-03-21, 11:01
Medlem
2021-03-21, 09:16 länk
Handfatstrallaren
Citat:
boanchga

2019-04-28, 11:56 länk
boanchga
Citat:
Badkarsrunkaren.... svara inte vad jag är nöjd med eller inte, håll dig till fakta. För din och alla andras kännedom..Berit mördade inte Eva, SE, mördade inte Eva, GN mördade inte Eva, Anneli mördade inte sin syster. Hur jag vet det? Ja, det kan jag naturligtvis inte berätta här...
Tonen i tråden är väldigt otrevlig emellanhåt. Hån när det blir mothugg. Acceptera att Paj är banemannen och rikta energin dit så kommer mycket att komma fram!
2021-03-20, 20:04 länk
boanchga
Citat:
Idioter, det får du stå för. Jag kallar er för att försöka mörka sanningen. Det är ju helt uppenbart att ingen vet så mycket om Anneli eller Eva..och P Jag kan mycket väl tänka mig vem som skulle kalla sig för Badkasrunkaren....
Jag kallar er för att försöka mörka sanningen.
Försöka mörka sanningen?

2021-03-20, 20:32 länk
boanchga
Citat:
Ja vi var tillsammans. Vissa saker går inte att berätta, får inte berätta.
Vissa saker går inte att berätta, får inte berätta.
Vad är det som inte går att berätta, inte får berättas?

Beror det på:

2012-02-20, 10:31 länk
fisklisa
Citat:
Ursprungligen postat av fisklisa
http://allehanda.se/blaljus/olostabrott/1.2462100-brottsplatsen-som-regnade-bort?articleRenderMode=default

På flera ställen har det stått att Evas och hundens kropp var upplagda på ett "rituellt" sett.
Jag har alltid undrat hur, ryktena som har gått är att mördaren hade bytt huvuden på hunden och Eva.
Om det stämmer har jag ingen aning om.
Jag har alltid undrat hur, ryktena som har gått är att mördaren hade bytt huvuden på hunden och Eva.
mördaren hade bytt huvuden på hunden och Eva

Vad vet boanchga?

Vad är det som inte får berättas här?

Vilken sanning försöker mörkas?

2021-03-20, 20:01 länk
Pudelfrillan
Citat:
Ursprungligen postat av Pudelfrillan
Du som är Annelis vän borde ha svaret på om Laban visste vem GN var eller om han var en total främling för hunden?
Du som är Annelis vän borde ha svaret på om Laban visste vem GN var eller om han var en total främling för hunden?
2021-03-20, 20:05 länk
Boanchga
Citat:
Vet du om jag är Annelis vän? Laban skulle inte låtit sig fångas av GN, utan någon som kände honom....
Laban skulle inte låtit sig fångas av GN, utan någon som kände honom....
2021-03-20, 20:55 länk
Boanchga
Citat:
Ja så är det, ingen tvekan och har aldrig varit. Finns ingen annan, och, ingen hade kunnat fånga in Laban som inte kände honom mycket väl, han var överhuvudtaget inte intresserad av att komma i närheten av människor han inte kände. Jag kände honom drygt ett år, han ville inte bli klappad av mig och jag har god hand med hundar, hade även då. Och, jag har har sett P:s vansinnes hat och vet saker han gjort, så, nej ingen tvekan.
Finns ingen annan, och, ingen hade kunnat fånga in Laban som inte kände honom mycket väl, han var överhuvudtaget inte intresserad av att komma i närheten av människor han inte kände.
Jag kände honom drygt ett år, han ville inte bli klappad av mig och jag har god hand med hundar, hade även då.
Jag kände honom (hunden Laban) drygt ett år.

I artikeln ”När döden kom till Kramfors” från dacostarkivet står det:
Laban Evas syster Anneli ägde en 9-årig finnspets, en art som inte ska vara så sällskaplig och beskrivs som skällig och svårtillgänglig, polisen menade att hunden kunnat läsa av situationen, men hade en främling ändå kunnat komma tillräckligt nära hunden för att kunna avliva den? Enligt väninnor till Eva var Laban ointresserad av människor, en ”one man’s dog”, och skulle inte gå nära främlingar. Var gärningsmannen bekant med Eva och kunde locka till sig hunden och döda den med ett stick i halsen?
Laban Evas syster Anneli ägde en 9-årig finnspets.

Det här går bara inte ihop?

Antingen har Anneli ENDAST ägt Laban i drygt ett år, ELLER också har Anneli och Boanchga ENDAST varit vänner i drygt ett år!

Nåja, boanchga kommer naturligtvis inte berätta det här, vissa saker går inte att berätta, får inte berättas, sanningen ska mörkas.

Hursomhelst, hur dödar man ENKLAST en svårtillgänglig hund med ENDAST ett hugg?

- Mördaren hugger givetvis huvudet av hunden med en kniv; dolk; svärd på ett ”avstånd”.

Därefter hugger mördaren huvudet av Eva.

Sedan byter mördaren huvuden på Eva och hunden.

Måhända är det boanchga som har gjort det ...
Senast redigerad av Handfatstrallaren 2021-03-21 kl. 11:23.
Citera
2021-03-21, 11:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MamaGris
Nej, mitt inlägg var inte seriöst, det var ironiskt
Det var det
Citera
2021-03-21, 11:59
Medlem
Förstår du inte att du röjer och gör bort dig själv? Nåväl, smart har du aldrig varit snarare en patetisk liten sak med oerhört lite värde, men, du lider av hybris, ta det lugnt.
Citat:
2021-03-21, 09:16 länk
Handfatstrallaren
2019-04-28, 11:56 länk
boanchga
2021-03-20, 20:04 länk
boanchga
Jag kallar er för att försöka mörka sanningen.
Försöka mörka sanningen?

2021-03-20, 20:32 länk
boanchga
Vissa saker går inte att berätta, får inte berätta.
Vad är det som inte går att berätta, inte får berättas?

Beror det på:

2012-02-20, 10:31 länk
fisklisa
mördaren hade bytt huvuden på hunden och Eva

Vad vet boanchga?

Vad är det som inte får berättas här?

Vilken sanning försöker mörkas?

2021-03-20, 20:01 länk
Pudelfrillan
2021-03-20, 20:05 länk
Boanchga
Laban skulle inte låtit sig fångas av GN, utan någon som kände honom....
2021-03-20, 20:55 länk
Boanchga
Finns ingen annan, och, ingen hade kunnat fånga in Laban som inte kände honom mycket väl, han var överhuvudtaget inte intresserad av att komma i närheten av människor han inte kände.
Jag kände honom drygt ett år, han ville inte bli klappad av mig och jag har god hand med hundar, hade även då.
Jag kände honom (hunden Laban) drygt ett år.

I artikeln ”När döden kom till Kramfors” från dacostarkivet står det:
Laban Evas syster Anneli ägde en 9-årig finnspets, en art som inte ska vara så sällskaplig och beskrivs som skällig och svårtillgänglig, polisen menade att hunden kunnat läsa av situationen, men hade en främling ändå kunnat komma tillräckligt nära hunden för att kunna avliva den? Enligt väninnor till Eva var Laban ointresserad av människor, en ”one man’s dog”, och skulle inte gå nära främlingar. Var gärningsmannen bekant med Eva och kunde locka till sig hunden och döda den med ett stick i halsen?
Laban Evas syster Anneli ägde en 9-årig finnspets.

Det här går bara inte ihop?

Antingen har Anneli ENDAST ägt Laban i drygt ett år, ELLER också har Anneli och Boanchga ENDAST varit vänner i drygt ett år!

Nåja, boanchga kommer naturligtvis inte berätta det här, vissa saker går inte att berätta, får inte berättas, sanningen ska mörkas.

Hursomhelst, hur dödar man ENKLAST en svårtillgänglig hund med ENDAST ett hugg?

- Mördaren hugger givetvis huvudet av hunden med en kniv; dolk; svärd på ett ”avstånd”.

Därefter hugger mördaren huvudet av Eva.

Sedan byter mördaren huvuden på Eva och hunden.

Måhända är det boanchga som har gjort det ...
Citera
2021-03-21, 12:18
Medlem
Citat:
Ja, kom igen grabbar
Tur att det går att ha fler än ett id här. Eller hur? Man kan skriva och svara sig själv. Du är ju så smart, inte
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in