2017-03-05, 00:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vidje
Men nu är de här jävla snacket om hästskändare här igen. Ta och lägg ner de nu för de var åtskilliga år efter som de förekom. Du tycks ha hakat upp dig på de. Är du hästskändare kanske.

?? Faktum är, att misstanken VEM det är som är trolig hästskändare här är helt uppenbart, logiskt sett!! Att det är DU snararel!!!! Det är nåt skumt som luktar här, det är visst känsligt att tala illa om hästskändare för dig tydligen!!

Citat:
Ja du verkar ju ha lätt för att glömma. Ja jag kan föreställa mig att de imponera på dig att en tjej dött som hjälte.

Hade hon blivit mördad av en hästskändare som hon hade försökt stoppa, nog fan hade hon varit en hjälte då, det tycker väl alla som inte är hästskändare själva!!!

Citat:
Ursprungligen postat av echoesofglory
Hur kan du glömma ett program där du är en av huvudpersonerna?

Vad fan menar du med det, skojar du eller???? Det är inte jag som är den polisen faktiskt!!
Det lustiga är att du gör något som nästan hela den här tråden är genomsyrad av...du uttrycker dig:
"Hur kan du glömma ett program där du är en av huvudpersonerna?" ... och menar att jag måste vara den polisen i programmet alltså..så jävla löjligt!!!!...du ställer ingen fråga..du uttrycker ett påstående som du menar skulle vara sant......men det är ju inte det!!
Citera
2017-03-05, 00:49
Medlem
[quote=Trapizo|60071750]?? Faktum är, att misstanken VEM det är som är trolig hästskändare här är helt uppenbart, logiskt sett!! Att det är DU snararel!!!! Det är nåt skumt som luktar här, det är visst känsligt att tala illa om hästskändare för dig tydligen!!

Hade hon blivit mördad av en hästskändare som hon hade försökt stoppa, nog fan hade hon varit en hjälte då, det tycker väl alla som inte är hästskändare själva!!!

Va fan är de för fel på dig. Fanns inga som helst hästskändare i Kramfors 1987. Inget som va känt och som de pratades om i alla fall, som du vill ge sken av.
Ta för helvete och byt spår.
Citera
2017-03-05, 00:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trapizo
?? Faktum är, att misstanken VEM det är som är trolig hästskändare här är helt uppenbart, logiskt sett!! Att det är DU snararel!!!! Det är nåt skumt som luktar här, det är visst känsligt att tala illa om hästskändare för dig tydligen!!

Vad fan menar du med det, skojar du eller???? Det är inte jag som är den polisen faktiskt!!
Det lustiga är att du gör något som nästan hela den här tråden är genomsyrad av...du uttrycker dig:
"Hur kan du glömma ett program där du är en av huvudpersonerna?" ... och menar att jag måste vara den polisen i programmet alltså..så jävla löjligt!!!!...du ställer ingen fråga..du uttrycker ett påstående som du menar skulle vara sant......men det är ju inte det!!

Det var inte polisen jag syftade på, vilken roll du spelade i det här fallet överlämnar jag med varm hand åt trådens läsare att fundera över..
Citera
2017-03-05, 00:53
Medlem
Citat:
Man kan ju skönja vissa mönster och vissa användare i den här tråden. Om någon nu skulle bli avstängd så vet vi i tråden och övriga som läser här exakt vem som anmält och vem det är.

Menar du mig nu apropå "vissa användare"?? I så fall har du fått en släng av förföljesemani!! Jag skulle aldrig få för mig att anmäla någon här i tråden i alla fall!!!
Citera
2017-03-05, 01:01
Medlem
Citat:
Menar du mig nu apropå "vissa användare"?? I så fall har du fått en släng av förföljesemani!! Jag skulle aldrig få för mig att anmäla någon här i tråden i alla fall!!!
Vilket skitsnack! Jag lider absolut inte av förföljesemani. Gör du det?
Citera
2017-03-05, 01:10
Medlem
Citat:
Va fan är de för fel på dig. Fanns inga som helst hästskändare i Kramfors 1987. Inget som va känt och som de pratades om i alla fall, som du vill ge sken av.
Ta för helvete och byt spår.

Hur vet du det??? Vem trodde t.ex. att det kunde finna såna sadistiska mördare som det fanns i hålor som Hörby och Stjärnsund..eller var du vittne till mordet, så du vet??

Citat:
Ursprungligen postat av echoesofglory
Det var inte polisen jag syftade på, vilken roll du spelade i det här fallet överlämnar jag med varm hand åt trådens läsare att fundera över..

Med andra ord, att jag skulle vara PAJ!??? Nä nu jävlar!!! Jag vet banne mig inte vad jag ska tro om den här tråden?? Det är något knäppt!! Undrar om det är lika många skribenter som det är konton alltså!! Så fort det är någon som ifrågasatt eller undrat över något, så är ni där och spyr ut något spontant skit....tvi!!!!! Den här tråden verkar vara en sekt!!
Citera
2017-03-05, 01:13
Medlem
Pudelfrillans avatar
Citat:
...inte den pojkvännen hon var och hälsade på samma kväll hon mördades väl??

Varför så chockad? varför skulle det inte kunna vara han?
Citera
2017-03-05, 01:14
Medlem
Citat:
Vilket skitsnack! Jag lider absolut inte av förföljesemani. Gör du det?

Inbillar du dig att jag skulle försöka anmäla någon här så måste du lida av det!
Citera
2017-03-05, 01:18
Medlem
[quote=Trapizo|60071964]Hur vet du det??? Vem trodde t.ex. att det kunde finna såna sadistiska mördare som det fanns i hålor som Hörby och Stjärnsund..eller var du vittne till mordet, så du vet??
Jag vet att det finns inga anmälningar om hästskändare under 1980-talet. Nä jag var inte vittne till mordet, va du?
Citera
2017-03-05, 01:18
Medlem
Pudelfrillans avatar
Citat:
Det kan ha varit Veckans Brott, det kan det...men det där med misstanken om att mördaren kunde vara en hästtorterare har jag inte hört om på något annat ställe än från det programmet. Konstigt!!!! En sådan sadistisk galning har ju kniv med sig. Mördaren kunde ju inte veta att Eva och Laban skulle ta den vägen just då, varför ha kniv i skogen, i mörkret om inte annat, om man inte tänkt ha den till något annat...som hästskändning t.ex.??

Som du vet så var det var precis tvärtom, P-A J visste mycket väl att Eva och Laban skulle "ta den vägen just då".
Citera
2017-03-05, 01:19
Medlem
Citat:
Inbillar du dig att jag skulle försöka anmäla någon här så måste du lida av det!
Vad menar du nu med det du skriver?
Citera
2017-03-05, 01:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pudelfrillan
Varför så chockad? varför skulle det inte kunna vara han?

Teorin med "pojkvännen" DÅ var verkligen en överraskning, det var ingenting som jag hade läst i media! Jag trodde på hästskändarteorin, eftersom jag inte varit så insatt som vissa! Mordet var i stort sett bortglömt vid den tiden...så exploderade det plötsligt upp! Om du nu VET att det är denne PAJ som är mördaren, så är det för att du känner PAJ och är insatt i det här, men dom som inte är det, utan bara är intresserad av mordgåtan kan ju inte veta någonting om hur han är egentligen! Den som VET måste ha hört honom erkänna mordet, annars kan man INTE VETA säkert...han kan vara världens psykopat och allt det där, men det är ju bara indicier i så fall ändå. Jag påstår i alla fall inte att det inte är han, så klart det skulle kunna vara.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in