2016-11-08, 15:10
Medlem
Pudelfrillans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jimpos
Tack för info!!!
Vet systern då vad som kan ha skrivits i dagboken?
Jag menar en 13-åring skriver ju mycket om killar och kompisar men vet en del äldre som kanske mer skriver om väder och liknande!
Tycker det här är en jävla röra med allt och normalt i en mordutredning borde polisen ha läst dagboken!!
Sen åter igen så förstår jag inte varför alla uppgifter kommer fram nu och inte när mordet begicks!
Vet att jag tjatat om det tidigare i tråden utan svar men vet någon om systern och Pia lämnade uppgifterna om paj och hans påstådda stalking och våldsamma beteende direkt efter mordet?

Helnöjd med den infon? Litar du blint på boanchaga? risken finns att blir en trådsanning.
Trots allt så är hen bara en anonym skribent här på Flashback. Att boanchaga hävdar att systern har sagt det innebär per automatik inte att det är bekräftat
Citera
2016-11-08, 15:14
Medlem
Pudelfrillans avatar
Citat:
Tack för info!!!
Vet systern då vad som kan ha skrivits i dagboken?
Jag menar en 13-åring skriver ju mycket om killar och kompisar men vet en del äldre som kanske mer skriver om väder och liknande!
Tycker det här är en jävla röra med allt och normalt i en mordutredning borde polisen ha läst dagboken!!
Sen åter igen så förstår jag inte varför alla uppgifter kommer fram nu och inte när mordet begicks!
Vet att jag tjatat om det tidigare i tråden utan svar men vet någon om systern och Pia lämnade uppgifterna om paj och hans påstådda stalking och våldsamma beteende direkt efter mordet?

Ja vem vet eftersom hon inte var 13 och skrev om killar och sånt så kanske hon förde väderdagbok?
Citera
2016-11-08, 15:19
Medlem
Jimposs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pudelfrillan
Helnöjd med den infon? Litar du blint på boanchaga? risken finns att blir en trådsanning.
Trots allt så är hen bara en anonym skribent här på Flashback. Att boanchaga hävdar att systern har sagt det innebär per automatik inte att det är bekräftat
Helt rätt av dig👏👏👏
Men om du läser mina poster här så kanske du ser att jag inte är den som inte ifrågasätter saker här.
Var en av de första i tråden att inte svälja allt från programet med hull å hår om att det måste vara paj som är mördaren!
Citera
2016-11-08, 15:23
Medlem
Citat:
Helt rätt av dig👏👏👏
Men om du läser mina poster här så kanske du ser att jag inte är den som inte ifrågasätter saker här.
Var en av de första i tråden att inte svälja allt från programet med hull å hår om att det måste vara paj som är mördaren!
Klart du inte sväljer det Jimpos. Kanske vet du vart dagboken tog vägen eller vem som tömde Evas lägenhet?
Citera
2016-11-08, 15:23
Medlem
Pudelfrillans avatar
Citat:
Menade just om Pia eller systern hade sagt något om dagboken och inte tex Nisse i tråden skrivit det för 20 sidor sen.
Om Pia ljuger om det vet vi ju inte men då får man väl endå ta det som bekräftat!

Nisse i tråden skulle aldrig erkänna att Eva hade en dagbok, han vill inte höra talas om den.
Citera
2016-11-08, 15:26
Medlem
Pudelfrillans avatar
Citat:
Helt rätt av dig👏👏👏

Guldstjärna, tur att det finns såna som dig!
Citera
2016-11-08, 15:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pudelfrillan
Guldstjärna, tur att det finns såna som dig!
Pudelfrillan och Jimpos
Citera
2016-11-08, 15:28
Medlem
habets avatar
Den här tråden har för många skribenter som inte förstår vikten av källhänvisning (eller så är det just det de gör) för att den ska vara av intresse för mig. Som sagt synd, då fallet verkligen är intressant.
Lekstugan får fortsätta utan min inblandning.
Det lär ju åtminstone göra några glada.

Skulle jag vara Börje Öhman (symboliskt uttryckt) skulle jag nog börja rikta misstankarna mot någon annan håll än PAJ i varje fall, det verkar finnas ett alldeles för stort intresse att blickarna ska riktas just dit för att det ska vara sunt.

Tack och hej!
Citera
2016-11-08, 15:28
Medlem
Är förvånad över att Jimpos inte svarar på mina frågor
Citera
2016-11-08, 15:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av habet
Den här tråden har för många skribenter som inte förstår vikten av källhänvisning (eller så är det just det de gör) för att den ska vara av intresse för mig. Som sagt synd, då fallet verkligen är intressant.

Skulle jag vara Börje Öhman (symboliskt uttryckt) skulle jag nog börja rikta misstankarna mot någon annan håll än PAJ i varje fall, det verkar finnas ett alldeles för stort intresse att blickarna ska riktas just dit för att det ska vara sunt.

Tack och hej!
Såklart du tycker det habet. Tack och hej
Citera
2016-11-08, 15:30
Medlem
Pudelfrillans avatar
Citat:

Tack och hej!

Hejsvejs!
Citera
2016-11-08, 15:30
Medlem
Citat:

Tack och hej!
Klart du tycker det habit. Tack och hej
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in