2008-07-26, 13:25
Medlem
Flickpojkens avatar
En del män får ju onekligen massor av tjejer, jag känner en kille tillexempel som bara behöver säga hej sen börjar alla tjejen utbyta blickar och så fort han går börjar dom prata om honom. Jag har varit med om att han i princip har kunnat välja ibland ett stort sällskap av tjejer. De är nästan skrämmande att se de. De värsta är att han kan ha flera tjejer samtidigt och ingen verkar tycka att de är fel.

Kan inte tänka på något som är särskilt speciellt med honom. Visst han ser bra ut. Är ganska lång och har de klasiska blå ögonen och mörka håret. Men de har ju jag med.

Hans personlighet är inte så speciell heller på hela taget ger han ett väldigt avspänt intryck. Och är mycket självsäker i alla lägen. Han kan skämta i på ett väldigt snabbtänkt sätt också, vet alltid vad han ska säga tillexempel. Och har en förmåga att sätta sej i respect, folk lyssnar på honom.

Finns de någon man som med ett ögonkast kan få vilket tjej som helst? Och i såna fall vilka egenskaper ska han ha? Vad är de en del män väcker hos er?

Och vilket utseende ska han ha? Svårt att säga kanske men jag tycker skälv att män med framträdande näsa, men inte direkt stor näsa verkar uppskattas av någon anledning. Andra drag som markerade kindben går hem, tror jag.

Undra om inte Olivier Martinez har ett bra Donjuan utseende i alla fall:

Citat:
http://images.google.se/imgres?imgurl=http://www.malecelebritypictures.net/albums/Olivier-Martinez/Olivier-Martinez-Photos-001.jpg&imgrefurl=http://www.malecelebritypictures.net/Olivier-Martinez/&h=350&w=462&sz=34&hl=sv&start=17&um=1&tbnid=Ip99q -QOdlDMaM:&tbnh=97&tbnw=128&prev=/images%3Fq%3DOlivier%2BMartinez%26um%3D1%26hl%3Dsv %26sa%3DN

eller?
Senast redigerad av Flickpojken 2008-07-26 kl. 13:44.
Citera
2008-08-29, 11:09
Medlem
Hej
Ja jag tror att han finns, i den beskrivning du själv gav. Vissa kan få hur mycket tjejer som helst. Det som äe hans grej är att han har kommit på det vinnande knepet att få brudar och kör då på det. Lite som att få en trike i bowling, lättare att sätta nästa direkt på efter den Det finns tjejer som är så med..men dem som är sånna donjuans har enligt min egen erfarenhet förmågan att inte skaffa ngn tjej seriöst, utan kvantitet före kvalitet. ju fler desto bättre. inte grotta in sig i ngn , utan nästa, han vet juh att det inte är någon svår sak att få .
Citera
2008-08-29, 11:24
Medlem
Yohos avatar
Klart.. Med rätt utseénde och charm tar DonJuan vem han vill
Citera
2008-08-29, 13:55
Medlem
Apspektakels avatar
Klart som fan jag finns.
Citera
2008-08-29, 14:16
Medlem
Min brorsa var en don juan

Min storebrorsa var en utpräglad Don Juan mellan tonåren tills han stadgade sig 1992, då var han 27 år. Han lever i hop med samma tjej fortfarande och de har två barn.

För honom i ungdomen var kvinnor utmanande villebråd och han lekte med ofta flera samtidigt. Hade han en fast relation var han alltid otrogen eftersom det blev tråkigt. Han hade väldigt lätt att charma och få kvinnor, unga såväl som äldre. Många såg väldigt bra ut. Jag tror man kan kalla det naturlig magnetism.
Samtidigt var de inte så mycket värda i hans ögon, förnöjelse för stunden mestadels.

Höjdpunkten av hans popularitet, det här var väl mitten av 80-talet, då ett gäng tjejer hade spray-målat hans "smeknamn" med stora röda bokstöver på en träplank i min hemstad.
Citera
2008-08-29, 14:47
Medlem
Skulle inte han finnas så skulle ju inte jag skriva jusst nu!

YOU CANT HANDLE THE TRUTH!
Citera
2008-08-29, 15:51
Medlem
Alladins avatar
I vuxen ålder = Svar NEJ!

I småskolan, dvs upp till nionde klass fanns det väl en del killar som mer eller mindre kunde peka på den tjejen de ville ha.
Men i vuxen ålder så är inte folk så lättköpta, det som går hem hos någon går inte alls hem hos någon annan.
Så att någon skulle kunna få VILKEN kvinna som HELST, är en total omöjlighet.

Faktum är ju att det finns dom som inte ens ger någon möjlighet att öppna munnen...
Senast redigerad av Alladin 2008-08-29 kl. 16:18.
Citera
2008-08-29, 16:11
Medlem
vem är han
Citera
2008-08-29, 16:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Flickpojken

Undra om inte Olivier Martinez har ett bra Donjuan utseende i alla fall:

eller?

vilken ful näsa han hade.
Citera
2008-08-29, 17:11
Medlem
Syltkakans avatar
Han finns, jag föll för honom första gången jag träffade honom. Vad som fick mig att falla? Han var smart, han var rolig, han var självständig, han verkade intresserad av vem jag var och varför jag var den jag var.
Han såg bra ut, men inte extremt. Hans blick var stadig och det gjorde intryck.
Sen bedrog han mig - med en kvinna som också hon föll för honom första gången hon träffade honom.
Inte ett dugg bitter bara vis av erfarenheten . Shit happens, livet går vidare.
Citera
2008-08-29, 19:38
Medlem
Strike-s avatar
Vincent Chase!
Citera
2008-09-20, 20:39
Medlem
Vissa har det, andra inte. som en popgrupp sjöng..
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in