• 2
  • 3
2008-08-07, 10:37
Medlem
SNIFF2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av spikensweden
Det laggar på rätt bra på min iMac C2D 2,4 också.

Bra att veta! Då blir det ingen iMac :P
Citera
2008-08-07, 11:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SNIFF2
Bra att veta! Då blir det ingen iMac :P
Haha Jag är vrålnöjd med iMacen. aMSN är crap anyways, jag kör Windows Live Messenger genom Parallels (Windows Vista) på macen.
Citera
2008-08-07, 13:51
Medlem
SNIFF2s avatar
Citat:
Haha Jag är vrålnöjd med iMacen. aMSN är crap anyways, jag kör Windows Live Messenger genom Parallels (Windows Vista) på macen.

jag är något så fruktansvärt galet sugen på att köpa en iMac men jag är rädd att min macbook kommer att falla i glömska då
Citera
2008-08-07, 14:05
Medlem
Citat:
jag är något så fruktansvärt galet sugen på att köpa en iMac men jag är rädd att min macbook kommer att falla i glömska då

haha för mig är det precis tvärtom. jag behöver en laptop ^^ blir nog en mbp för mig iofs.
Citera
2008-08-07, 14:11
Medlem
freedom291s avatar
läste just att amsn kommer med sin uppdatering som kommer i framtiden att fixa lagget som folk med intel har.
Citera
2008-08-07, 14:13
Medlem
SNIFF2s avatar
Citat:
haha för mig är det precis tvärtom. jag behöver en laptop ^^ blir nog en mbp för mig iofs.

jag behöver även jag en laptop men jag sitter ju mest framför datorn i hemmet. Om man har ett val sitter man ju hemma, eller? Inte som att jag tar min MB och går och sätter mig på en bänk i parken...

OT: Någon som har något sätt att synca sin bärbara med sin stationära, båda macar.
Citera
2008-08-07, 15:05
Medlem
Citat:
jag behöver även jag en laptop men jag sitter ju mest framför datorn i hemmet. Om man har ett val sitter man ju hemma, eller?

jag ska bli student, så det kommer nog vara rätt smidigt att ha en laptop på universitetsområdet.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in