Citat:
Ursprungligen postat av IskallNo1
En sak jag inte riktigt fattar är varför du tror att du är så himla duktig.
Som åker in och ut ur finkan själv.
Visst du mördar väl ingen men något olagligt gör du ju.
Om och om igen.
Eller?
Som du skriver så verkar du inte vara mer än en eländig kåkfarare.
Tänk lite på det innan du yttrar dej.
mvh.I
duktig???... jo man tackar.... jag gör kriminella saker JA!!!.. men jag begår ex. våldsbrott mot andra MÄN som e kriminella och som först utövar våld mot mig (kallas för självförsvar) ....
om och om igen???.... ja jag har varit misstänkt för brott många vändor... dock e jag bara dömd till fängelse vid 2 tillfällen... (2:a gången efter att ha härjat på anstalt.

.)
jag fick 2 års fängelse.... din kompis Varg "kvinnomördaren" Nielsen ska sitta typ 15 år på anstalt efter att ha mördat en småbarnsmamma som satt försvarslös o fastbunden vid dådet....
Tänk lite på det innan du yttrar dig????.... ja att nån liten fludderpundarkompis till Varg Nielsen sitter här på FB o försvarar sin "benzo-mongo-boarderline-homie" som dödat en ung tjej e ju bara löjligt...
som jag skrivit tidigare.... antar att du e den som lagt in inlägg på Varg Nielsens konto här på FB efter att han blivit häktad för dådet.... där han bla hetsar folk till att "möta" honom i besöksrummet på ex. häktet o göra upp!! som jag skrev innan så vågade han inte ens säga vem han mördat.... FEG HORUNGE KALLAS DET FÖR!!!!
du borde nog tänka på vad du säger....
mvh.T