2009-07-05, 00:14
Medlem
Shoplifters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IskallNo1
Ja.
O jag finns på Facebook. Nattstad, Lunarstorm, Myspace, Familjehund, Djurhemifokus, klubb6, Nordisk, Habbo. Tribal Wars och Seafight.

Du glömde ett community!

Citat:
Ursprungligen postat av FBN
Känns som att du har lite kontaktsvårigheter, är det därför du håller dig kvar vid Varg så hårt?
Du har verkligen svårt att få tag i kompisar och vänner....

Säg inte det!
Kolla bara på de här sköna snubbarna som hälsade på:
http://www.youtube.com/watch?v=eFc0eTi2nWs
Senast redigerad av Shoplifter 2009-07-05 kl. 00:39.
Citera
2009-07-05, 00:31
Medlem
gobbegroggs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shoplifter
Säg inte det!

HAHA! kommer det från någon av hennes sidor så var det nog fan det roligaste på länge..
Citera
2009-07-05, 00:34
Medlem
Shoplifters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gobbegrogg
HAHA! kommer det från någon av hennes sidor så var det nog fan det roligaste på länge..

Hjo, jag tackar!
Gav just klippet en femma.
Senast redigerad av Shoplifter 2009-07-05 kl. 00:37.
Citera
2009-07-05, 00:40
Medlem
johndoe666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shoplifter
Du glömde ett community!

Säg inte det!

Nu vet vi ju i alla fall vart all narkotika finns i Tibro. he he
Citera
2009-07-05, 01:39
Medlem
Bardons avatar
Citat:
Jag svärmar inte för en mördare.
Jag har fortfarande kontakt med min vän.
Fast det kanske du ser som samma sak eller??
Klart att jag kan se honom i ögonen.
Jag kände inte Johanna och jag träffade henne aldrig.
Så hur ska jag kunna se henne då??

Ditt agerande talar starkt emot att du har några vänner utöver tokstollen som sitter på livstid...

Jag har själv relativt många vänner och bekanta, skulle någon av dem kedja fast en ung tjej vid ett element för att mörda framför sitt barn, skulle den handlingen per automatik sortera bort vännen ur bekanstkapskretsen. Merparten av normala människor skulle sannolikt göra detsamma.

OM det nu är så att man har extremt starka band till mördaren som ex. syskon, förälder, barndomsvän eller långvarig partner. Då brukar man har kvar kontakten och känner sorg eller rent av skuld för att den som står en nära har åsamkat andra smärta (läs några poäng kriminologi eller psykologi så klarnar dimman). Mördarens ex. figurerar här i forumet, något som uppenbart retar upp dig enormt, illa dold svartsjuka.

Du har nu närmre 60-70 inlägg där du i varje mening refererar till mördaren som "min goda vän" och låter alla förstå att ni har kontakt genom att slentrianmässigt skriva saker som "då jag ser honom i ögonen", "då vi pratar", etc.

Bönder som är understimmulerade brukar ofta hänga upp sitt liv på något (i deras ögon storslaget) som hänt dem i livet. Praktexempel är en gubbe vid båtklubben som vid varje tillfälle som ges talar om hur han kände boxaren Ingo i sin ungdom. Jag och alla i omgivningen har hört alla storys otaliga gånger. Du är ett exakt den sortens ointressanta personlighetstyp, du har inget själv att briljera med.
Citera
2009-07-05, 01:47
Medlem
Bardons avatar
Citat:
Hahaha!
Ärligt talat.
Har du inget bättre för dej.
Vad han och jag gjorde när vi umgicks har inte du eller nån annan med att göra.
Jag skäms inte för jag gör och det gör inte min syster heller.
Och håll henne utanför detta!

Om jag är "frisk" eller inte kan väl du ta reda på själv.
Du som var såååå himla duktig och hittade mitt personnummer och adress.

Här finns ju en ypperlig chans för damen att få smaka på sin egen medicin och för att hålla tråden ontopic självfallet. Vad vet vi om galningens syster? Vad hade hon och GM för relation?
Citera
2009-07-05, 01:50
Medlem
Bardons avatar
Citat:
Ja.
O jag finns på Facebook. Nattstad, Lunarstorm, Myspace, Familjehund, Djurhemifokus, klubb6, Nordisk, Habbo. Tribal Wars och Seafight.

Kontaktproblem skyltar du med och avslutar med en smiley...
Citera
2009-07-05, 02:15
Medlem
Troians avatar
Hur länge tror ni han kommer sitta inne? Skulle tro att det blir runt 2025-2030 han kommer ut...
Citera
2009-07-05, 09:25
Medlem
johndoe666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bardon
Ditt agerande talar starkt emot att du har några vänner utöver tokstollen som sitter på livstid...

Jag har själv relativt många vänner och bekanta, skulle någon av dem kedja fast en ung tjej vid ett element för att mörda framför sitt barn, skulle den handlingen per automatik sortera bort vännen ur bekanstkapskretsen. Merparten av normala människor skulle sannolikt göra detsamma.

OM det nu är så att man har extremt starka band till mördaren som ex. syskon, förälder, barndomsvän eller långvarig partner. Då brukar man har kvar kontakten och känner sorg eller rent av skuld för att den som står en nära har åsamkat andra smärta (läs några poäng kriminologi eller psykologi så klarnar dimman). Mördarens ex. figurerar här i forumet, något som uppenbart retar upp dig enormt, illa dold svartsjuka.

Du har nu närmre 60-70 inlägg där du i varje mening refererar till mördaren som "min goda vän" och låter alla förstå att ni har kontakt genom att slentrianmässigt skriva saker som "då jag ser honom i ögonen", "då vi pratar", etc.

Bönder som är understimmulerade brukar ofta hänga upp sitt liv på något (i deras ögon storslaget) som hänt dem i livet. Praktexempel är en gubbe vid båtklubben som vid varje tillfälle som ges talar om hur han kände boxaren Ingo i sin ungdom. Jag och alla i omgivningen har hört alla storys otaliga gånger. Du är ett exakt den sortens ointressanta personlighetstyp, du har inget själv att briljera med.

Detta har varit min mening hela tiden. Jag har en bra utbildning inom psykiatri och psykologi. Jag kan då ej förstå hur denna Ann kan känna så starkt för Varg Nielsen då de inta alls är på nått sätt barndomsvänner än gång.
Min teori är att Varg är en av få killar som visat Ann den sortens uppmärksamhet och det gör att hon känner att hon absolut måste hålla fast i den. För hon vet att det inte är många alls som vill ha denna kontakt med henne.
Citera
2009-07-05, 09:35
Medlem
johndoe666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bardon
Här finns ju en ypperlig chans för damen att få smaka på sin egen medicin och för att hålla tråden ontopic självfallet. Vad vet vi om galningens syster? Vad hade hon och GM för relation?

Vad man vet så sågs det då de tre hade fest och de tre hade en sexuell relation. Var för sig eller tillsammans under samma tillfälle är okänt men att VN hade flera relationer samtidigt var ingen hemlighet. Han hade tjejer från 14år och uppåt under samma tid vad vi vet nu. Men sen vet vi inte med säkerhet om han hade nått ihop med nån under åldern på 14år. Men bara där så är det så äckligt så jag vet ju inte om jag vill veta det än gång.
Citera
2009-07-05, 11:47
Medlem
-Jamaica-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Troian
Hur länge tror ni han kommer sitta inne? Skulle tro att det blir runt 2025-2030 han kommer ut...

Jag skulle nog också gissa på något sådant. 25 år brukar väl vara "standard" för livstid? Lite osäker.
Citera
2009-07-05, 13:36
Medlem
Bardons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Troian

Minimum är runt 18 år så jag tror din gissning är väldigt bra.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in