2009-07-03, 12:35
Medlem
-Jamaica-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IskallNo1
Min familj älskar mej över allt annat.
Bara för att du tydligen inte har nån familj eftersom du söker tröst framför datorn.
Jag har en stor familj och mkt vänner.
Det verkar inte du ha.

Som sagt, det är synd om din familj.
Har man vänner och familj som älskar en, så behöver man inte berätta det för folk. Folk tar det för givet. Att du känner behov av att berätta det, och försöka övertyga mig om att så är fallet, säger en hel del.

Nu tänker jag inte diskutera det här med dig mer, då det är off topic. Vill du diskutera din stora kärlek eller hans knivhobby så går det bra.
Citera
2009-07-03, 12:37
Medlem
johndoe666s avatar
Citat:
Skryt funkar inte på mej du.
Prova nåt annat.

Det var inte skryt utan svaret på din fråga. he he
Snacka om att det du inte uppfattar det du läser på korrekt sätt utan så som du vill se det.

Sen vill jag bara påpeka att det stavas MIG och inte mej.
Senast redigerad av johndoe666 2009-07-03 kl. 12:48.
Citera
2009-07-03, 12:38
Medlem
IskallNo1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Jamaica-
Har man vänner och familj som älskar en, så behöver man inte berätta det för folk. Folk tar det för givet. Att du känner behov av att berätta det, och försöka övertyga mig om att så är fallet, säger en hel del.

Nu tänker jag inte diskutera det här med dig mer, då det är off topic. Vill du diskutera din stora kärlek eller hans knivhobby så går det bra.

Jajamän.
Då vet jag det.
Puss på dej då gumman.
Citera
2009-07-03, 12:40
Medlem
IskallNo1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johndoe666
Snacka om att det du inte uppfattar det du läser på korrekt sätt utan så som du vill se det.

Sen vill jag bara på peka att det stavas MIG och inte mej.

Hmm?
Jag stavar väl MEJ hur jag vill.

*Suck*
Citera
2009-07-03, 12:43
Medlem
johndoe666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Jamaica-

Att ha en knivhobby behöver ej vara nått negativt. Jag själv har det o samlar på knivar och svärd. Men det betyder inte att jag går med dem på mig och använder dem på ett sätt som de ej är gjorda för. De sitter på väggen så bra så och helst så hade jag sett att de var ramar runt om och plexiglas över så att ingen kan ta ner dem hur som helst.
Citera
2009-07-03, 12:46
Medlem
Bugslife.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johndoe666

Sen vill jag bara på peka att det stavas MIG och inte mej.

Sen vill jag bara på peka att påpeka är ett ord
Citera
2009-07-03, 12:49
Medlem
johndoe666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bugslife.
Sen vill jag bara på peka att påpeka är ett ord

Citera
2009-07-03, 15:46
Medlem
Medicate mes avatar
sorry blandat ihop två trådar

Citat:
Ursprungligen postat av Medicate me
förbryllar mig verkligen.
Där har GM fått en kommentar som lyder "Håll i tvålen mördarjävel" det intressanta är att det är daterat 13 Nov 2008...

Vet inte men kanske datumen inte funkar på sidan lr nåt...

Citera
2009-07-03, 17:03
Medlem
Iskall verkar vara som ett trottsigt barn, kärar ner sig mer och mer allt eftersom reaktioner kommer... börjar bli lite rädd att vi har en copycat-killer här om ett tag.

Sen ang. sej/sig så är det väl så att det går numera bra att skriva sej även om det inte är önskvärt?
Senast redigerad av Vorph666 2009-07-03 kl. 17:26.
Citera
2009-07-04, 05:43
Medlem
IskallNo1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FBN
Iskall har tagit över Vargs helgon konto som nämnts tidigare i tråden, men om någon ny tillkommen inte har läst igenom tråden så kommer detta på nytt http://www.helgon.se under namnet vargen82

Ja.
O jag finns på Facebook. Nattstad, Lunarstorm, Myspace, Familjehund, Djurhemifokus, klubb6, Nordisk, Habbo. Tribal Wars och Seafight.
Citera
2009-07-04, 10:14
Medlem
Citat:
Ja.
O jag finns på Facebook. Nattstad, Lunarstorm, Myspace, Familjehund, Djurhemifokus, klubb6, Nordisk, Habbo. Tribal Wars och Seafight.

och du påstår att andra söker kärlek och bekräftelse framför datorn
Citera
2009-07-04, 20:10
Medlem
FBNs avatar
Citat:
Ja.

Känns som att du har lite kontaktsvårigheter, är det därför du håller dig kvar vid Varg så hårt?
Du har verkligen svårt att få tag i kompisar och vänner....
Senast redigerad av FBN 2009-07-04 kl. 20:24.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in