2008-07-25, 14:38
Medlem
ÅnkelGunnars avatar
Jag har fösökt söka efter info om det eftersom jag är övertygad om att fler än jag undrat, men jag hittade inget. Kort och gott, varför har en del inlägg ibland en gul triangel med utropstecken före rubriken? Håller man muspekaren över står det bara 'EXCLAMATION'.
Citera
2008-07-25, 14:45
Medlem
ChristianXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ÅnkelGunnar
Jag har fösökt söka efter info om det eftersom jag är övertygad om att fler än jag undrat, men jag hittade inget. Kort och gott, varför har en del inlägg ibland en gul triangel med utropstecken före rubriken? Håller man muspekaren över står det bara 'EXCLAMATION'.
Det finns en funktion där man kan välja olika ikoner framför rubriken. Den är numera avstängd. De trådar som har det är skapade innan avstängningen.
Citera
2008-07-25, 15:06
Medlem
ÅnkelGunnars avatar
Tråden i fråga var tydligen startad 2005 så det verkar ju rimligt. Det märkliga är att ikonen bara syns på förstasidan. Går man in i delforat i fråga så syns inget i rubriken längre. Jaja, tack för svaret i alla fall. Nu slipper jag fundera över ännu en totalt betydelselös sak. Jag har redan för många sådana som snurrar i huvudet.
Citera
2008-07-25, 15:09
Medlem
Zwerchstands avatar
Konstig gul varningsikon
Gul varningstriangel
Citera
2008-07-25, 15:19
Medlem
Kämpendahls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ChristianX
Det finns en funktion där man kan välja olika ikoner framför rubriken. Den är numera avstängd. De trådar som har det är skapade innan avstängningen.
Jag tycker att alla mina trådar jag skapar är väldigt viktiga. Finns det någon möjlighet att få tillbaka den funktionen för att kunna indikera att en tråd är lite viktigare än andra?
Citera
2008-07-25, 15:24
Medlem
ChristianXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kämpendahl
Jag tycker att alla mina trådar jag skapar är väldigt viktiga. Finns det någon möjlighet att få tillbaka den funktionen för att kunna indikera att en tråd är lite viktigare än andra?
Syns inte det genom blotta närvaron av ditt användarnamn menar du?
Citera
2008-07-25, 16:31
Moderator
Humbugs avatar
Det skulle bli en orgie i viktiga trådar om detta skulle införas igen och det skulle nog inte funka med enbart viktiga trådar i ett forum då risken är oerhört stor att de då skulle försvinna i mängden och bli precis lika oviktiga som innan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in