2007-04-18, 19:57
Medlem
Flytande_argots avatar
Vad innebär det att det är en gul varningstriangel med ett svart utropstecken i till vänster om ett forum?
Citera
2007-04-18, 20:05
Medlem
Kan väl betyda nästan vad som helst? Någon sorts varning kanske? Vilket forum gäller det?
Citera
2007-04-18, 21:12
Medlem
wääuus avatar
Såg den också, vid paranormala fenomen.
Citera
2007-04-18, 21:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flytande_argot
Vad innebär det att det är en gul varningstriangel med ett svart utropstecken i till vänster om ett forum?
Jag vill minnas att man själv kan sätta dit den och liknande symboler, när man startar en topic.
Citera
2007-04-18, 21:27
Medlem
Flytande_argots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wääuu
Såg den också, vid paranormala fenomen.

Precis. Om du också ser den så är det alltså inte jag som gjort nåt!
Citera
2007-04-18, 21:49
Medlem
skinner5000s avatar
Förut kunde trådskaparen välja olika symboler som skulle synnas vid rubriken till tråden. Detta togs dock bort för något år sedan. Tråden skapades rimligtvis när möjligheterna till detta fortfarande fanns.
Citera
2007-04-18, 22:00
Medlem
GaiNs avatar
Kallas "Postikoner" om det är denna du tänker på: http://www.flashback.org/images/icons/icon4.gif

Testa med att skapa ett nytt privat meddelande till någon så ska du kunna välja en postikon till det pmet, men inte i vanliga trådstartar.

Må väl
GaiN
Citera
2007-04-18, 22:01
Medlem
Detta har varit uppe förut. Och då sa Oddball att det nog inte var någon slump att det skedde just vid de Paranormala forumen.
Citera
2007-04-18, 22:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GaiN
Testa med att skapa ett nytt privat meddelande till någon så ska du kunna välja en postikon till det pmet, men inte i vanliga trådstartar.
Men visst kunde man de förrut?
Citera
2007-04-18, 22:19
Medlem
Nemesis1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mansig
Jag har åtminstone använt ikonen i "Paranormala fenomen" och "Tobak" Jag tror tråden ni talar om är "Vad har ni upplevt för övernaturligt", som jag startade nästan direkt då PF-forumet skapades... Min teori är att den där möjligheten med postikoner är med från början by default då ett forum skapas, och att man glömde att stänga av funktionen ett tag i t.ex. Tobak och PF...
Citera
2007-04-18, 22:29
Medlem
GaiNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nemesis1
Jag har åtminstone använt ikonen i "Paranormala fenomen" och "Tobak" Jag tror tråden ni talar om är "Vad har ni upplevt för övernaturligt", som jag startade nästan direkt då PF-forumet skapades... Min teori är att den där möjligheten med postikoner är med från början by default då ett forum skapas, och att man glömde att stänga av funktionen ett tag i t.ex. Tobak och PF...

Låter mycket troligt att det skulle vara så ja. Har själv inte tänkt på vilka fora som hade den sist...

Må väl
GaiN
Citera
2007-04-19, 04:37
Medlem
Gromnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mansig

Man kunde det förut, ja. Inte nu längre. Ikonen syns enbart om man överblickar forumet och om tråden är den senast aktiva i just det forumet den ligger i. Går du in i den forumdelen syns inte längre ikonen. Antagligen en mindre bugg som uppstod då man valde att ta bort funktionen vid trådstarter. Samma sak har varit uppe för ett tag sedan och jag svarade i princip samma sak då. ..
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in