2008-07-24, 22:05
Bannlyst
Jag undrar ifall det r ngon som sitter p en Mac OS X Panther iso som kan lgga upp den p tex megaupload? Jag har letat p alla torrentsidor jag vet utan att hitta ngon med accpetabel hastighet.

//Supermario1972
Citera
2008-07-25, 13:18
Medlem
SNIFF2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av supermario1972
Jag undrar ifall det r ngon som sitter p en Mac OS X Panther iso som kan lgga upp den p tex megaupload? Jag har letat p alla torrentsidor jag vet utan att hitta ngon med accpetabel hastighet.

//Supermario1972

Vet inte om man fr requesta shr men eftersom att ingen har svarat n s verkar det vl inte som att man fr det, eller s r det semester..

Jag har tyvrr ingen men om det nu har gtt 15h ~ s br du ju ha ftt hem den? Annars fr du vl stta p den. Se om du hittar ett konto till vortex, dr finns den bergis.

lycka till ^^
Citera
2008-07-25, 17:46
Medlem
datajesuss avatar
jag tycker det r skitsamma.. apple har vl redan sagt att dom struntar i gammla releaser eller ntt liknande?

hursom hellst s borde den finnas p piratebay eller ntt antar jag? om folk nu fortfarande seedar panter =/
Citera
2008-07-25, 18:45
Bannlyst
Har hittat en p demonoid och har haft p den i 7 timmar nu...Har kommit till 70% s det gr sakta med skert Om det inte r tilltet s ber jag om urskt.
Citera
2008-07-27, 21:38
Medlem
SNIFF2s avatar
Citat:
Har hittat en p demonoid och har haft p den i 7 timmar nu...Har kommit till 70% s det gr sakta med skert Om det inte r tilltet s ber jag om urskt.

Det verkar som att den tickar hem sakta men skert Vilken dator skall du installera p?
Citera
2008-07-28, 19:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SNIFF2
Det verkar som att den tickar hem sakta men skert Vilken dator skall du installera p?

Hller p just nu att installera... och det fungerar bra n slnge...Installerar p en gammal Acer Travelmate 420 Jag kan ter komma nr installationen r klar och jag har haft tid att testa den lite om du vill?
Citera
2008-07-28, 19:53
Medlem
Citat:
Hller p just nu att installera... och det fungerar bra n slnge...Installerar p en gammal Acer Travelmate 420
Tror du verkligen att du skulle kunna f ett s gammalt system att funka p en PC? Jag trodde inte de hade anpassat Panther till intel-processorer.
Citera
2008-07-29, 08:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ulf T
Tror du verkligen att du skulle kunna f ett s gammalt system att funka p en PC? Jag trodde inte de hade anpassat Panther till intel-processorer.

Det fungerar! Det var bara att anpassa installationen lite s fungerde det perfekt.
Citera
2008-07-29, 09:30
Medlem
SNIFF2s avatar
Citat:
Det fungerar! Det var bara att anpassa installationen lite s fungerde det perfekt.

Och nu kommer den stora frgan.
Hur har du gjort ? lgg upp lite screens med systeminformation.
Citera
2008-07-29, 17:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SNIFF2
Och nu kommer den stora frgan.
Hur har du gjort ? lgg upp lite screens med systeminformation.

Fljde guiden p denna sida: http://www.instructables.com/id/Inst...48-on-your-PC/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in