2011-03-17, 10:08
Medlem
Har inte sett Kjell H på hela vintern. Aningen oroväckande... Tidigare möttes vi alltid på samma gata vid samma tid på dagen, runt 16-snåret när Kjelle var på väg till krogen och jag på väg från jobbet. Nu har jag inte sett honom sedan Lucia. Vet någon om han lever?
Citera
2011-03-27, 17:37
Medlem
Vicious Edds avatar
Lever men dricker för mkt. Snackade med honom igår på en kinakrog i västerås.
Citera
2011-04-05, 09:39
Medlem
Såg honom i korsningen Ringvägen-Stora gatan i Västerås vid 15-tiden igår och då var han pruttfull eller så gick han bara illa.
Citera
2011-10-04, 23:21
Medlem
Nå nytt om underbara Kjell Höglund?

Ett liv är kort
Citera
2011-11-18, 19:46
Medlem
Knotknets avatar
Har en Kjell Höglund i kväll. Sitter ensam och lyssnar på Kjell han är underbar. Texterna är kusligt träffsäkra. Någon västeråsare som sett honom?
Citera
2011-11-19, 02:53
Medlem
Kingen_kings avatar
Jag har den info ni behöver... Jag tog ett snack med Johan Johansson om herr Höglund.

Höglund har svår epelepsi och kommer aldrig mer att uppträda eller göra nån musik. Den sista inspelningen han gjorde var till Johanssonhyllningen till hans 50-årsdag. Dom fick åka hem till honom då han var för dålig för att ta sej till studion. Det var nätt och jämt att han klarade av inspelningen.

Så är den bittra sanningen. Höglund har lämnat efter sej en rad fantastiska inspelningar. Vi får vara glada över dom.
Citera
2011-11-19, 10:31
Medlem
Fred Friendlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kingen_king
Jag har den info ni behöver... Jag tog ett snack med Johan Johansson om herr Höglund.

Höglund har svår epelepsi och kommer aldrig mer att uppträda eller göra nån musik. Den sista inspelningen han gjorde var till Johanssonhyllningen till hans 50-årsdag. Dom fick åka hem till honom då han var för dålig för att ta sej till studion. Det var nätt och jämt att han klarade av inspelningen.

Så är den bittra sanningen. Höglund har lämnat efter sej en rad fantastiska inspelningar. Vi får vara glada över dom.
Fy fan.
Hoppas att han i alla fall kan ta sig till Kväll Höglund.
Citera
2011-11-28, 13:31
Medlem
Jag brukar se honom smutta på ett glas vin vid Jack Vegas-automaterna på krogen Två lingon & blåbär i Västerås. Han ser rätt kry ut.
Citera
2012-04-04, 00:31
Medlem
lagensagers avatar
Någon som vet vad som händer med honom nu för tiden?
Citera
2012-06-10, 03:10
Medlem
Tänkte bara bumpa upp denna tråd lite. Har hört så många tråkiga rykten.... Finns det något man kan göra för denna, en av mina musikaliska hjältar?
Citera
2012-07-14, 15:01
Medlem
Han är väl en av de mest synliga på stan i Västerås. Nu har jag inte råkat honom på nästan en månad. Antingen så går han till andra barer eller är hemma, eller rentav sjuk/sängliggande.
Citera
2012-09-07, 18:50
Medlem
tomibollen_2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Päronbollen
Han är väl en av de mest synliga på stan i Västerås. Nu har jag inte råkat honom på nästan en månad. Antingen så går han till andra barer eller är hemma, eller rentav sjuk/sängliggande.

Kjell gifte sig idag med den fantastiskt underbara Clary, all lycka till brudparet
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback