Har inte du ett jobb i Sverige att tänka på?
- Jo, jag jobbar nio till fem på ett biltvättsföretag, men har tagit tjänstledigt för att skriva musik.
- Så jag räknar med att ha med mig mitt nya album hem i november.
Ser framför mig Sara Lumholdt gå in på carwash office begär tjänsteledigt med en svart grovhuldad figur med cigarr rakad huvud med fettvalkar i nacken svetten dryper. "Hey Sara, vi behöver dig de andra tjejerna dansar inte lika bra som du i sin nakenhet här på biltvätten"
Ibland undrar jag om inte en del av sådana här nyheter där en avdankad svensk kändis försöker göra comeback dejtar en amerikansk kändis (jaja, i det här fallet inte jättekändis men) är planterade av den svenske kändisen.
Liksom, storysarna går ju inte att slå hål så lätt på då det kanske handlar om en amerikansk kändis som inte viker ut sitt privatliv i onödan och som inte är megakänd.
Jag läste en intervju en gång med festfixaren Niklas någonting som under hela intervjun tjatade om och insinuerade att han hade haft ett förhållande med Tara Reid.
Jag tycker att Sarah Lumholdt är lite småhet, om än korkad.
Då hon jobbar på biltvätt så kan hon inte vara särskilt dyr. 2 flaskor cristal borde väl göra henne nöjd?
Är Sara så sjukt bitter som det framstår i hennes blogg? Jag råkade halka in på den och skäms, men kanske hennes forna kollega Marie är en dryg jävel, vad vet jag..
Är Sara så sjukt bitter som det framstår i hennes blogg? Jag råkade halka in på den och skäms, men kanske hennes forna kollega Marie är en dryg jävel, vad vet jag..
Som jag har uppfattat det så är den bredkäftade paddan lite bitter ja.
Det är inte första gången som hon kastar skit på Marie..hoppas att hon tjänar pengar på biltvätten för hennes platta lär inte slå.
Nån som kan visa en bild på henne där man verkligen ser hur stor mun hon har?
Jag diggar hennes utseende, och förstår inte vartifrån tjatet om hennes, tydligen onormala, käft kommer ifrån.
Upplys mig?
Nån som kan visa en bild på henne där man verkligen ser hur stor mun hon har?
Jag diggar hennes utseende, och förstår inte vartifrån tjatet om hennes, tydligen onormala, käft kommer ifrån.
Upplys mig?
tycker också hon e grymt het...men jag har ju knullat fula brudar förr så vad vet jag