2008-07-24, 06:58
Medlem
Deon Limes avatar
Läste i nån blaska igår tror jag det var om Sara som skall göra solokarriär efter att harvat runt med arbete på restaurang och klädesbutik. Nu kommer jag inte ihåg när A-teens splittrades då det inte är min musikstil men så många år sedan kan det inte vara så vart har all deg tagit vägen? Inbillar mig inte att hon tjänat enorma summo men det vart ju inte bara i Sverige de ar stora utan drog t ex mycket även i Syd - och centralamerika och vart större utomlands i andra länder än många andra svenska band och artister.

Ser fräsh ut och får inte intrycket att hon kört hårt på knarket. Inte heller har jag hört något om det.

Vidare säger hon i intervjun att hon inte tror att den lushåriga tjejen i A-teens (Marie) tycker om henne och då kom jag att tänka på att hon kört liknande snack tidigare hur utanför och impopulär han upplevde sig i skolan. Och sen avrundar hon intervjun att hon kan upplevas svår att ha relation med iom sin personlighet.

Vad är egentligen bakgrunden och grejen med denna söta tjej?
Citera
2008-07-24, 10:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sillåpotatis
jag hörde att hon har tagit det i 4an
Och jag hörde att hon tog den i 7.an
Nej, men det hade varit intressant om någon kunde dela med sig lite information. Jag tror att de blev rätt så rika:

http://sv.wikipedia.org/wiki/A-teens

* Soundtrack till Lilo & Stitch
* Soundtrack till En prinsessas dagbok
* Gjort fem stycken Album
* Sålde i hela europa och usa.

Så jo de är nog än snuskigt rika.
Senast redigerad av acerac713 2008-07-24 kl. 10:08.
Citera
2008-07-24, 10:43
Medlem
Låt glömskan ta henne och hela jävla A-teens

Citat:
Vad är egentligen bakgrunden och grejen med denna söta tjej?

Grejen är väl att hon förmodligen är ganska blåst, som inte fattar att hon inte skall hålla på med musiken. Vi kommer ju bara få höra något pissdåligt från henne och sedan försvinner hon.

Jag såg en video från en spelning som var inspelad nyligen, där hon framförde något som hon själv gjort. Fattar inte hur hennes medmusikanter pallade spela skiten. Så jävulskt dåligt.

Nej, hon borde gå till universitetet istället. Men hon är väl för blåst för att komma in på något. Alltså borde hon försöka få jobb i klädesaffären.

Låt alla A-teensmedlemmar falla i glömska. Låt det hela dö ut.
Citera
2008-07-24, 12:04
Medlem
blaus avatar
Hon blåste ganska mycket pengar på sin Sara Love-satsning. Men flickstycket är inte fattigt, inte heller så pass välbeställd att hon inte behöver jobba. Och det är väl knappast troligt att man får mycket bättre jobb än receptionist eller butiksbiträde efter att ha lallat runt på scen sedan man var 14.
Citera
2008-07-24, 12:05
Medlem
brianmolkos avatar
Hon spelade väl en låt hos Fredrik Virtanens sommarprogram tror jag
Citera
2008-07-24, 12:09
Medlem
supreme100s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brianmolko
Hon spelade väl en låt hos Fredrik Virtanens sommarprogram tror jag

Ja, ingen höjdare direkt, hade oturen att befinna mig precis i närheten (sändes live från en scen på marstrand) och hon borde hålla sig till singback!
Citera
2008-07-24, 13:17
Medlem
William Hainess avatar
Njae, jag kan tänka mig att hon inte är så rik med tanke på att dom inte direkt var med och gjorde sina hits och artister idag tjänar väl mest pengar på antingen stora konserter eller STIM-pengar.

Gillar Sara mer än Marie i alla fall. Hoppas hennes nya projekt går bättre än det något pinsamma Sara Love-grejen.

Här är hennes framträdande på Studio Virtanen i alla fall: http://youtube.com/watch?v=mwm8OOi7m50

Eh.
Senast redigerad av William Haines 2008-07-24 kl. 13:26.
Citera
2008-07-24, 16:26
Bannlyst
Vilken käft hon har, skulle sitta bra med en rejäl dase mellan tänderna.

här kan man läsa om när hon förlorade oskulden.

http://www.aftonbladet.se/nojesliv/article213087.ab

Hon ser ut som en blatteslampa, vill endast ha negerkuk.,
Citera
2008-07-24, 16:27
Medlem
Lebensangsts avatar
Hjälp! Det där lät verkligen inget vidare men hon är vacker som en dag. Om hon har svårt att skaffa jobb kan Lebensangst ta hand om henne.

Hörde att hon jobbar i butik. Var ser man denna vackra varelse?
Citera
2008-07-24, 16:28
Medlem
William Hainess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lebensangst
Hörde att hon jobbar i butik. Var ser man denna vackra varelse?

Hon jobbade på en biltvätt i Los Angeles senast?
Citera
2008-07-24, 16:35
Medlem
Hon var nå utvecklingsgrej på en biltvätt väl? Vilket lyft i karriären!
Citera
2008-07-24, 20:07
Medlem
fnuskes avatar
Ser ut som en mer attraktiv Alanis Morisette i yngre dagar.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in