• 3
  • 4
2008-08-23, 10:35
Medlem
Torvaldinas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av broadway
har provat kudde under men hon kom end inte... blir s deprimerad nr hon terigen nmner att hennes fregende varit bttre, inte alla men ngra

Kan inte sga nt annat n dom andra, lmna henne... Det dr r inte tjejen fr dig... ALLS... Riktigt respektlst av henne att sga s...
Citera
2008-08-23, 10:48
Medlem
jimmychrists avatar
Citat:
har provat kudde under men hon kom end inte... blir s deprimerad nr hon terigen nmner att hennes fregende varit bttre, inte alla men ngra
That's cold, man.

Ditch the bitch.
Citera
2008-08-23, 14:08
Medlem
Zorshas avatar
Citat:
Jag mste frga dig om hon verkligen sger s, eller om du uppfattar det s bara?
Sger hon kanske att sexet varit bttre fr henne, med ett par andra?
Det kanske inte r s konstigt, om ni inte hittat hur ni funkar bst ihop nnu.
Du mste isf frska att inte ta det som kritik utan att hon bara r rlig om att det har varit bttre fr henne innan ibland.

Sger hon rakt ut att andra har varit BTTRE, d r hon inte bara klantigt, drumligt elak, utan jvligt pantad o ologisk.
Citera
2008-08-23, 19:33
Medlem
broadways avatar
mste tillgga att hon verkligen lskar mig, "dr fr mig" , men sex r viktigt i ett frhllande. :/
Citera
2008-08-23, 21:54
Medlem
jimmychrists avatar
Citat:
mste tillgga att hon verkligen lskar mig, "dr fr mig" , men sex r viktigt i ett frhllande. :/
Jag r vl hellre tillsammans med ngon som inte trycker ner mig n ngon som lskar mig, men det r ditt call.
Citera
2008-08-24, 08:05
Medlem
Japp kuddtricket r en beprvad metod. Man kan liksom rra runt med coctailpinnen hur som helst, inga konstigheter.

Ett rd r ju att kanske inte anvnda kudden som kudde efter akten
Citera
2008-09-02, 15:40
Medlem
1c9r5s avatar
kudde under<3
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto