2008-07-22, 00:34
Medlem
Jag kom att tänka på en sak. I verkliga livet har SD mellan 2-4 % av rösterna. Här på Flashback är det minst 70-80% Sverigedemokrater. Hur kommer det sig?
Citera
2008-07-22, 00:46
Awaiting Email Confirmation
Citat:
Ursprungligen postat av La Pérouse
Jag kom att tänka på en sak. I verkliga livet har SD mellan 2-4 % av rösterna. Här på Flashback är det minst 70-80% Sverigedemokrater. Hur kommer det sig?

På Flashback får man tycka vad man vill. Till skillnad från verkliga livet (i Sverige).
Citera
2008-07-22, 00:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Misanthropy
På Flashback får man tycka vad man vill. Till skillnad från verkliga livet (i Sverige).

Det är inte förbjudet att rösta på SD eller stödja dem.
Citera
2008-07-22, 00:57
Avslutad
Citat:

Rent bullshit! Vad baserar du de siffrorna på? Dina egna fördommar kanske?
Citera
2008-07-22, 00:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av punksvin

Om man kollar runt i politik forumen är det en klart övervägande del som stödjer SD.
Citera
2008-07-22, 01:00
Medlem
ittebittes avatar
Är väl, som det mesta annat med FB, en väl avvägd blandning av klarsynthet och brist på empatisk förmåga.
Citera
2008-07-22, 01:03
Medlem
Egalmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av punksvin

hehe ja det där låter väl liite väl va, kanske bland läsarna i integration/invandring inte annars.
Men tror nog att SD är betydligt populärare här på flashback än i andra sammanhang. Själv tror jag det beror på att de här får en ärlig chans att påverka folk på lika villkor med alla andra åsikter. Skulle själv gissa 15-20% kanske av flashbackarna som sympatiserar?
Citera
2008-07-22, 01:04
Avslutad
Citat:
Om man kollar runt i politik forumen är det en klart övervägande del som stödjer SD.

Ja men tråden handlade väl inte specifikt om en begränsad del av flashback?
Citera
2008-07-22, 01:07
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Egalmannen
hehe ja det där låter väl liite väl va, kanske bland läsarna i integration/invandring inte annars.
Men tror nog att SD är betydligt populärare här på flashback än i andra sammanhang. Själv tror jag det beror på att de här får en ärlig chans att påverka folk på lika villkor med alla andra åsikter. Skulle själv gissa 15-20% kanske av flashbackarna som sympatiserar?

Jag tror fortfarande det är väl tilltagna siffror.
Jag tror snarare på att hela denna tråd går ut på att TS tillhör en sådan person som så fort någon talar om att begränsa/strypa/reglera invandringen hårdare så blir personen klassad som sverigedemokrat.
Citera
2008-07-22, 01:10
Bannlyst
Folk på flashback brukar hålla en högre kvalité på diskussionerna och därmed även inneha ett högre intellekt och en bredare bildning, Resultat fler röstar på sverigedemokraterna
Citera
2008-07-22, 01:13
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Jagavgerman
Folk på flashback brukar hålla en högre kvalité på diskussionerna och därmed även inneha ett högre intellekt och en bredare bildning, Resultat fler röstar på sverigedemokraterna

Detta fick vi just ett bevis på...
Citera
2008-07-22, 01:17
Medlem
Fyrkantig_bolls avatar
Här samlas ju allt från pedofiler till nazister och afa:iter så naturligtvis letar sd:arna sig hit istället för att behöva ge sig in i debatter mot vanliga människor där dom inte har en chans
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in