2013-04-08, 09:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av nerdy
Nej, vem har påstått det?

Nej jag är emot våld mot förståndshandikappade

För att de gör motstånd mot deras våldsanvändande motståndare?

Men mot oliktänkande går det tydligen bra att använda våld....
2013-04-08, 09:45
Medlem
nerdys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Janne6304
Men mot oliktänkande går det tydligen bra att använda våld....

Nej, men mot folk som vill mig illa.
2013-04-08, 09:59
Bannlyst
Citat:
Ok, jag anser inte det, och det var mig du frågade. Så vad Svensk-Koreanska anser är helt irrelevant.

Nej inte över lag, utan jag syftar enbart på dig. Inte mina politiska motståndare.

Om du är ute efter ett seriöst svar så ska du få ett utlägg här:
I många fall så är "rasister nazister samt främlingsfientliga" inte genuint rasistiska/nazistiska/främlingsfientliga utan de har riktat sitt missnöje mot invandrare, vilket jag har full förståelse för. Det är enkelt att rikta sitt missnöje mot dem som grupp.
Om man bara har dessa åsikterna eller är nyfiken på denna politik i utkanterna, så anser jag inte att man bör bruka våld mot dessa individer. Det är totalt kontraproduktivt.

Om man därimot är organiserad nazist som är aktiv och bedriver direkt arbetarfientlig politik så kan det definitivt vara effektivt att bruka våld mot dessa individer. Detta för att göra livet jobbigt för aktiva nazister och slå sönder deras organisationsstrukturer och på så vis förstöra för en rörelse vars mål förstör vår rörelse. Detta kallas för offensivt självförsvar.

Källa? Sist jag kollade använder de våld mot organiserade nazister
Eller menar du att de brukar våld mot en helt vanlig KD-röstare?

RFs fiender är våldsbrukande. SMR/FNU/SvP/mm
Att RF "alltid" börjar är bara moraliserande. Det är effektivt.

Är det ävewn då ett effektivt medel att stoppa dessa nazister genom att skriva "RF.org" samt "klass mot klass" över hela väggar med färg som kostar tusentals kronor att sanera bort?
2013-04-08, 12:37
Medlem
nerdys avatar
Citat:
Är det ävewn då ett effektivt medel att stoppa dessa nazister genom att skriva "RF.org" samt "klass mot klass" över hela väggar med färg som kostar tusentals kronor att sanera bort?

Att sprida propaganda för att få tillskott till sin organisation i kampen mot nazister?
Ja det tycker jag
2013-04-08, 13:23
Bannlyst
Citat:
Att sprida propaganda för att få tillskott till sin organisation i kampen mot nazister?
Ja det tycker jag

Hur får ni "tillskott" bara för att ni uppträder som IQ-befriade tonårsligister.

Snarare är det väl fler som skulle se er som tänkande vuxna människor om ni uppträdde som att ni kunde vistas i möblerade rum.

För hur går det egentligen? Hur många hundra procent har SD ökat de tre senaste åren?
2013-04-08, 15:45
Medlem
nerdys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av folkdomstolen
Hur får ni "tillskott" bara för att ni uppträder som IQ-befriade tonårsligister.

Snarare är det väl fler som skulle se er som tänkande vuxna människor om ni uppträdde som att ni kunde vistas i möblerade rum.

För hur går det egentligen? Hur många hundra procent har SD ökat de tre senaste åren?

Jag är allt annat än med i RF, men jag stödjer militant antifascism.

Svar på din fråga - Exponering -> tillskott
Ingen rörelse kan växa utan att synas

PS: Så du tycker att SD är nazister förresten?
Senast redigerad av nerdy 2013-04-08 kl. 15:51.
2013-04-09, 09:06
Bannlyst
Citat:
Jag är allt annat än med i RF, men jag stödjer militant antifascism.

Svar på din fråga - Exponering -> tillskott
Ingen rörelse kan växa utan att synas

PS: Så du tycker att SD är nazister förresten?

Det du inte fattar är att sådan metoder skrämmer iväg tänkande människor pga att det är metoder som folk i tonåren kanske håller på med i värsta fall!
Har man något att komma med samt lite i skallen så argumenterar man på olika sociala medier för att få sympatier! Ni skrämmer ju bara bort folk, kanske därför som ni bara är någon prommile stor i det politiska sammanhanget.

Ni kan ju inte ens argumentera för vad ni vill i denna tråden! Det ända du och dina hjärndöda bröder säger är ju att SD och andra nazister skall motarbetas. Inte mycket till politik det du! Ni låter i mina öron mer som ett gäng hjärndöda fotbolls-huliganer!
2013-04-09, 09:37
Bannlyst
Citat:
Ja det tycker jag

Fattar du inte att ni bara får normalt folk emot er genom så korkade sätt att utrycka era åsikter???
2013-04-12, 09:45
Medlem
Citat:
Sedan frågar jag fortfarande efter filmer på hur bla SD visar upp hur dom slår sönder andra egendom eller bara förstör genom att kladda ner fasader! Det var det jag efterlyste!
Varför? Tycker du att SD är en rimlig motsvarighet till RF fast på högerkanten? SD är ett parlamentariskt parti, RF en militant organisation. Du måste själv inse att det inte är jämförbart när det kommer till metoder, självklart använder sig inte ett riksdagsparti av skadegörelse. Eller vill du att jag ska klaga på att SMR använder våld eftersom att Vänsterpartiet inte gör det?

Om man är mer realistisk och kollar på de nazistiska organisationerna utanför parlamentarismen så ja, visst klottrar de och slår sönder saker. En majoritet av grupperna gör ju det.
2013-04-12, 09:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av CoochyRide
Varför? Tycker du att SD är en rimlig motsvarighet till RF fast på högerkanten? SD är ett parlamentariskt parti, RF en militant organisation. Du måste själv inse att det inte är jämförbart när det kommer till metoder, självklart använder sig inte ett riksdagsparti av skadegörelse. Eller vill du att jag ska klaga på att SMR använder våld eftersom att Vänsterpartiet inte gör det?

Om man är mer realistisk och kollar på de nazistiska organisationerna utanför parlamentarismen så ja, visst klottrar de och slår sönder saker. En majoritet av grupperna gör ju det.

Nu sitter ju alla tokvänster folk här och säger att vi gör så dumma saker men det gör dom i SD med. Då undrar jag bara om dom kan länka till fakta eller filmer på att det är så!

Dumjävlarna i RF lägger ju tom ut sina hyss på nätet, hade dom haft högre IQ än vad en fiskmås har så hade dom räknat ut att sådana hyss bara får folk att förakta dem.
2013-04-15, 00:09
Medlem
Vilka vänstermänniskor utger sig för att göra tokiga saker? Klart man inte gör grejer man själv ser som puckade. Politiska handlingar som kan flytta fram arbetarklassens positioner är inte tokiga så länge de är taktiskt korrekta. SDs korkade grejer består av att svina på fyllan (jaga folk med järnrör, kissa i sängen osv) eller att vräka ur sig korkade uttalanden. Tror inte någon på allvar hävdar att SD smackar på folk med påkar liksom.

Klart de rapporterar om sina aktiviteter. "Hyssen" är deras politiska praktik, och därmed ingenting att smussla med. Det är den funktion de fyller, varför dölja sina metoder? RF är ingen massrörelse, det är liksom ingen fackförening eller ett parti. RF kör sin grej med lyckat resultat, är det någonting folk inte dras till så finns det andra alternativ.
2013-04-15, 11:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av CoochyRide
Vilka vänstermänniskor utger sig för att göra tokiga saker? Klart man inte gör grejer man själv ser som puckade. Politiska handlingar som kan flytta fram arbetarklassens positioner är inte tokiga så länge de är taktiskt korrekta. SDs korkade grejer består av att svina på fyllan (jaga folk med järnrör, kissa i sängen osv) eller att vräka ur sig korkade uttalanden. Tror inte någon på allvar hävdar att SD smackar på folk med påkar liksom.

Klart de rapporterar om sina aktiviteter. "Hyssen" är deras politiska praktik, och därmed ingenting att smussla med. Det är den funktion de fyller, varför dölja sina metoder? RF är ingen massrörelse, det är liksom ingen fackförening eller ett parti. RF kör sin grej med lyckat resultat, är det någonting folk inte dras till så finns det andra alternativ.

Nu lockar ju SD 8.9% av befolkningen medan den yttersta västerpartieran bara har sympati av 0.01% av befolkningen. OBS, jag är INTE SD utan liberal men ser ju hur mycket mer skit den sk stenkastarvänstern ställer till med än SD, vilket övriga SVenskar också borde göra. Det är väl därför ni gör SD en björntjänst genom att hålla på som ni gör.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in