Gör ett hyfsat trådlyft nu men tänkte påpeka att adressen numera är http://segaforce.ramis.se/
Dom är väl värda att läsa
Tack för tipset! Kan någon be han som scannar tidningarna att scanna de resterande nummer han har kvar? Jag har redan mejlat honom men jag tvivlar på att han kommer börja scanna.
Fick ett PM angående den här tråden, med den tråkiga "nyheten" att Matte tydligen har dött:
Jag hittade själv mina Sega Force-tidningar och har fyra nummer som han inte har scannat in (2/94, 3/94, 4/94 och 1/95). Egentligen är jag emot fildelning men kan kanske göra ett undantag och scanna in tidningarna.
Hade aldrig Sega men kommer ihåg att jag köpte ett nr på ICA som jag fortfarande har kvar samt att jag handlade ostbågar samtidigt också blev bra sugen på att införskaffa alla nr,när lades tidningen ner?
Jag var prenumerant från start tills dom togs över av Super Power,sedemera Super Play.
Kvaliteten på Sega Force var väl sådär,ganska mycket tecknade serier vill jag minnas och inte så spelrecentioner.
D vs ganska barninriktat.
E: Jag prenumererade även på SP som var i magasinformat och tidningsformatet på Sega Force var i samma format som Kalle Anka och liknande serie tidningar.
Senast redigerad av Krickert 2018-09-12 kl. 21:28.
När jag var liten fanns det en svensk Sega Master System-hemsida som drevs av några entusiaster (vill minnas att sidan hette Sega Master System Network eller nåt annat skojsigt) och kommer ihåg när de laddade upp Sega Force-tidningar, vilket typ måste ha slukat halva bandbredden på den tiden. Roligt att återse i alla fall! Den tiden kommer inte tillbaka.