2008-07-25, 17:49
Medlem
Tack!
Nedvärderande påhopp, hur menar du nu? Att du är ett troll kan du väl knappast förneka? Det har du lyckats visa i varenda post i den här tråden...

Att ingen ska glömma vad som hände hände under världskriget är väl faan inget att racka ner på? Har du missat att +6.000.000 judar gick av pinn?! Att du ens kan jämföra det som pågick med dagens situation är ju helt fantastiskt! Är du rättshaverist på riktigt och ringer in arga samtal till Karlavagnen?

Haha, jaadu att Israel är mycket framstående inom it/telekom och andra högteknologiska områden kan du ju knappast förneka? Och heller inte att landets ekonomi växer så det knakar...Samtidigt är det ju knappast någon hemlighet att USA ger massivt militärt bistånd till Israel.

Men att de skulle vara världens största socialfall är väl kanske att ta i. Det priset tar Palestina med bred marginal! Under 2007-2008 kommer Sverige att skicka över, i runda slänger, ca en och en halv miljard...bara från lilla Sverige! Är det inte fantastiskt så säg. Att sen Abbas skickar vidare pengar till Hamas är ju kanske ännu mer fantastiskt.

Men det är klart, Hamas var ju inte så farliga eller hur var det? Faan skärp dig!
Hamas har flera hundra civila israeler på sitt samvete under de senaste åren samt tusentals lemlästade. Deras metoder går aldrig att rättfärdiga.

Mmmm precis, om jag och mina kompisar hade nyktrat till ja. Om du har koll så bör du veta att anledningen till att fredsfördrag efter fredsfördrag spricker så är det i mycket stor utsträckning pga palestinska extremister/terrorister som inte kan hålla humöret i styr.

Självklart är båda sidor lika goda kålsupare, nästan iaf. Båda sidor gör bort sig gång på gång utan att konflikten närmar sig en lösning. Men att beskriva Israel som du gör är helt sinnessjukt, det hoppas jag att du förstår. Dina föreställningar om judar och sionismen är helt lösryckta och tyder nästan på att du är full. Är du full?
Citera
2008-07-25, 19:49
Medlem
Saken ar den att Israel kan gora va fan dom vill efter andra varldskriget, det fungerar som en ursakt till att cutta vem fan dom vill. Jag ser inte nagra armenier som behandlar nat folk illa pga folkmordet, sa lange folk kommer ihag vad som hande finns det ingen som kan stoppa Israel, daligt... Get over it LOL!
Citera
2008-07-26, 02:12
Medlem
Fernet77s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jahood<br /> Vad säger du om dessa två bilder? där ni får era hjärntvättade barn att skriva dödsmeddelanden till de palestinska barnen?<br /> <br /> [url
http://www.informationliberation.com/files/192642682_2fea4cce66_o.jpg[/url]
Tjaaa, vad kan man säga? Antingen har jag druckit för mycket rödvin eller så är det den bästa bilden jag någonsin beskådat!

…om saken? Ord överflödiga men fortsätt ändå gärna som du gör goy.
Citera
2008-07-26, 07:34
Bannlyst
Angående det otäcka "hamas" igen som mördar oskyldiga civila med raketer.

Vad gör judarna då? Den super judiske hjälten som mördade 30 oskyldiga beende musslor då?

JEWISH GUNMAN SLAYS 30 AT SITE OF MOSQUE, ISRAEL
http://query.nytimes.com/gst/fullpag...51C0A962958260

Ändrade numret själv från 20 till 30 eftersom 10 dog efter själva artikeln av skador från de judiska dödstyrkorna.
Citera
2008-07-26, 07:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Fernet77
Tjaaa, vad kan man säga? Antingen har jag druckit för mycket rödvin eller så är det den bästa bilden jag någonsin beskådat!

…om saken? Ord överflödiga men fortsätt ändå gärna som du gör goy.

Nu börjar tråden bli trevligare direkt, välkommen du också!

Så jag antar att vi måste sponsra er övermänniskor med rödvin innan vi kan få nån sanning ur er istället för floskler och lögner som vi fått än så länge?

Jag ställer gärna 8 flaskor rödvin av fin kvalite i korsningen hantverkargatan/södra Agnegatan så kan ni fördela dom jämt bland bland er sadister , tror diskussionerna här blir mer produktiva då
Citera
2008-07-26, 10:28
Bannlyst
Helt sjuuuukt! Ni borde smyga er dit någon kväll och måla MASSOR med davidsstjärnor, och frågar någon nåt så säger ni bara att ni längtar efter jul.

När jag gick i förskola fick vi göra julprydnader av filt som skulle på en bård.
Då sa läraren att det enklaste sättet att göra en stjärna på var att klippa ut två trianglar av gul filt och sätta ihop till en stjärna.
Lite märkligt när man senare i livet fick veta att det var just såna märken som judarna hade påsydda i lägren.
Citera
2008-07-26, 10:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av IMI
Palestinierna är hundra gånger värre än judarna som faktiskt vinnlägger sig om att försöka hjälpa palestinierna.

Vi pratar faktiskt inte vem som är värst här. Det är ju den anledningen som används för att mörda hela tiden.

"dom började" "dom är värre" "vi blev mördade av hitler" "bla bla bla"

Faktum kvarstår att folk på båda sidor dör fortfarande, och att gnäbba som små kidz i sandlådan gör ju inte saken bättre direkt?

Fast vad har man att vänta sig egentligen av ett gäng öken människor? Men Europeiska judar borde väl ha vett nog att se någorlunda nyktert på situationen?

Den enda anledningen jag kan komma fram till är judens inneboende hat och våldsälskande lustar mättas i någon form av helvetisk dödsorgie.

Varför annars provocera dagligen genom att ta mer land och bygga nya bosättningar?

Och tydligen utbildas jude barn i att kasta sten likaså??

http://www.youtube.com/watch?v=OO28p-yaTVY

Jag tror det bästa hade varit om vi jämnade upp oddsen lite, skickade tanks, automat vapen och massiva bomber till palestinierna, så att dom också kunde flygbomba israeliska mål regelbundet och skjuta med tanks in i israeliska dagis.

Först då kanske judarna inser att våld inte alltid är något att runka till?
Citera
2008-07-26, 10:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jahood

De flesta judar jag har stött på och talat med är väldigt pragmatiska, och anser verkligen inte att våld är "något att runka till".
Citera
2008-07-26, 12:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av IMI
De flesta judar jag har stött på och talat med är väldigt pragmatiska, och anser verkligen inte att våld är "något att runka till".

Nästa gång kan du bjuda dom på lite rödvin och se hur tongångarna snabbt förändras.

Tror du dagens nynazister går runt och säger "6 miljoner va inte nog!" "vi vill döda mer judar!" på demonstrationer?

Bjud hem dom och ge dom några bärs, så lovar jag att dom börjar gorma om hur det ska gasas och brännas. Exakt samma sak med judar och muslimer.

Musslorna snackar om "fredens religon" när huvudmålet är att halshugga eller under tvång konvertera så många otrogna man bara kan.
Citera
2008-07-26, 15:42
Medlem
Citat:
Vi pratar faktiskt inte vem som är värst här. Det är ju den anledningen som används för att mörda hela tiden.

"dom började" "dom är värre" "vi blev mördade av hitler" "bla bla bla"

Faktum kvarstår att folk på båda sidor dör fortfarande, och att gnäbba som små kidz i sandlådan gör ju inte saken bättre direkt?

Fast vad har man att vänta sig egentligen av ett gäng öken människor? Men Europeiska judar borde väl ha vett nog att se någorlunda nyktert på situationen?

Den enda anledningen jag kan komma fram till är judens inneboende hat och våldsälskande lustar mättas i någon form av helvetisk dödsorgie.

Varför annars provocera dagligen genom att ta mer land och bygga nya bosättningar?

Och tydligen utbildas jude barn i att kasta sten likaså??

http://www.youtube.com/watch?v=OO28p-yaTVY

Jag tror det bästa hade varit om vi jämnade upp oddsen lite, skickade tanks, automat vapen och massiva bomber till palestinierna, så att dom också kunde flygbomba israeliska mål regelbundet och skjuta med tanks in i israeliska dagis.

har du glömt var Arrafats biståndpengar gick till? till folket? nää..hans hora sitter i Paris som mijardärska sen darrläppen lyckade gömma undan det mesta av stålarna. sen undrar jag om du anser att Davidsstjärnor som bärs som smycken också bör förbjudas i Sverige? dom väcker väl också anstöt hos vissa?
Citera
2008-07-26, 15:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av feffe15
har du glömt var Arrafats biståndpengar gick till? till folket? nää..hans hora sitter i Paris som mijardärska sen darrläppen lyckade gömma undan det mesta av stålarna. sen undrar jag om du anser att Davidsstjärnor som bärs som smycken också bör förbjudas i Sverige? dom väcker väl också anstöt hos vissa?

Nej det har jag inte glömt, men han var ju också ett typiskt genomkorrumperat arab äckel.

Nej jag tycker inte man ska förbjuda davidstjärnor som smycken, det är otroligt trevligt för den observante att kunna veta direkt att det är en jude man har att göra med.

Vore trevligt om det var lag på att judar måste ha dödsstjärnor som smycken väl synliga
Citera
2008-07-26, 19:16
Medlem
Citat:
Nej det har jag inte glömt, men han var ju också ett typiskt genomkorrumperat arab äckel.

Nej jag tycker inte man ska förbjuda davidstjärnor som smycken, det är otroligt trevligt för den observante att kunna veta direkt att det är en jude man har att göra med.

Vore trevligt om det var lag på att judar måste ha dödsstjärnor som smycken väl synliga

ha ha ha! du är faktiskt kul ibland..även om jag inte delar alla dina åsikter.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in