2008-07-20, 02:53
Bannlyst
Vill inte vara nån moralkärring eller så men det postas bilder på flickor födda närmare år 2000 där i sexuellt syfte.

https://www.flashback.org/showpost.php?p=12048753&postcount=2956
2008-07-20, 03:33
Medlem
st0ckiss avatar
Det är helt jävla fel att dom postar så unga tjejer där.
Bra bilder som brukar postas där, men nu har det fan gått för längt. Pedofiler hela jävla högen tydligen
2008-07-20, 04:20
Bannlyst
Mandic, har inte han varit med och deltagit i min "Trolla (at) snyggast.se" tråd? Han verkade inte som en pedofil vad jag vet där iaf.

Edit: Men visst, barnporr borde förbjudas men jag tror knappast att det där är barnporr, tjejen är påklädd. Dock var kommentaren som han sade lite udda.
2008-07-20, 04:28
Medlem
Nä å udda var ju inte kommentaren. Det som var udda var att han hade letat upp bruden ifråga.
2008-07-20, 04:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Wezt
Nä å udda var ju inte kommentaren. Det som var udda var att han hade letat upp bruden ifråga.

Nu tänker jag ta ett snack med mandic och se vad som försegår.

Men så vitt jag vet är han knappast en pedofil bara för att han hittade en ung söt tjej som han kallade för "En som kommer att bli vacker när hon blir äldre".

Han kanske har rätt, men hela tråden ser ju tragisk ut om man säger så.

Edit:

Dessutom är hon ett barn och inte en "brud".
2008-07-20, 04:34
Medlem
st0ckiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av arkelöv
Mandic, har inte han varit med och deltagit i min "Trolla (at) snyggast.se" tråd? Han verkade inte som en pedofil vad jag vet där iaf.

Edit: Men visst, barnporr borde förbjudas men jag tror knappast att det där är barnporr, tjejen är påklädd. Dock var kommentaren som han sade lite udda.

Nej det kan kanske inte klassas som barnporr, men kolla kommentaren, nåt om tuttarna och att dom var på väg att komma bla bla. Det är lika sjukt som att dom lägger såna bilder i en runktråd
2008-07-20, 04:42
Medlem
ÄH! Så oskyldig kommentar! Fan, jag var på en Judo-lektion häromdagen då min kompis utbrister att en tjej i den där klassen kommer bli söt när hon växer upp!
Ingen farlig kommentar!

Btw, arkelöv! PMA MIG!!! Vill snacka skit med någon random^^ 'r packad som fan

EDIT! St0ckis! D: PMA MIG OCKSÅ! ALLA PMA MIG!
2008-07-20, 04:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Isterband
Btw, arkelöv! PMA MIG!!!

Jag avstår, din djävla alkis.
2008-07-20, 04:52
Medlem
Kämpendahls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Steingren
Vill inte vara nån moralkärring eller så men det postas bilder på flickor födda närmare år 2000 där i sexuellt syfte.

https://www.flashback.org/showpost.php?p=12048753&postcount=2956
Eftersom lilla Wilma är fullt påklädd borde det inte vara något som helst juridiskt problem och då kommer knappast Flashback att reagera.
2008-07-20, 05:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av arkelöv
Jag avstår, din djävla alkis.

ÅHÅ! Det var väldigt elakt sagt! Så ofta dricker jag inte
2008-07-20, 05:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kämpendahl
Eftersom lilla Wilma är fullt påklädd borde det inte vara något som helst juridiskt problem och då kommer knappast Flashback att reagera.

Jag tog bara första bästa exempel. Och nej, tror då ingen har postat nå barnporr men det postas lättklädda bilder, typ bikini, på flickor i 10 - 11-års åldern.

Men sånt kanske får postas, vad vet jag. Nu ska jag fakking sova...
2008-07-20, 07:41
Medlem
El Zorros avatar
Skicka en RP.

*låst*

/Mod

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in