Okej för typ en halvtimme sen började en av mina kontakter snacka med mig. Har inte träffat henne på ett par år, så jag tyckte det var lite konstigt. Men eftersom det är flera personer som nyligen börjat ta kontakt tänkte jag att antigen är det verkligen en av mina gamla kompisar eller så är det något småsyskon.
Efter ett tag tröttnar jag och säger att "jag vet att det inte är du så lay off!" Ber sedan personen säga när vi hade setts senast. Denne svarar då inte på ett tag och efter det får jag det här:
"**** säger:
PlAneN haR SprUcKit ! </3
YoU haVe OfFiciallLy beEn HacKedD By LiM-P"
hade as kul

byt lösenord nu, så ingen annan råkar hacka ditt konto.
( C ) detta kontot är hackat, goldenmembers.nu*
NÅNGÅNG MÅSTE DU SOVA"
Jag säger att så vitt jag vet så brukar man ta emot en fil eller trycka på en länk för att man ska kunna bli hackad/få virus.
får då detta svar:
asså kolla bruden..
jag har hackat "****" konto på MSN och har as kul med det.. jag har ingen aning om vem du är, ignenting, men ett tips är att du byter lösenord direkt, och hoppas på att ingen får tag i ditt lösenord.
Hur mycket vill du slå vad om ?"
Min fråga är nu; GÅR DETTA?!?!?!? Jag gick för övrigt in och bytte lösenordet DIREKT. Men jag förstår inte hur detta skulle ha gått till eftersom jag varken skickade eller tog emot något av snubben??