2008-07-18, 12:50
Medlem
Pootyheads avatar
Hej alla. sitter nu och funderar på hur länge jag har varit vaken och det är ungefär lite mer än 2 dygn. I onsdags morgon gick jag upp och sedan började jag festa mot eftermiddagen och festade till 4-5 på morgonen. Och bestämmer mig för att dra hem till en polare, var bra jävla full.. då när jag kom till en polare så drar jag en 0.6 och sen 0.4 vid 10-11 på morgonen. Iaf till frågan min, Jag har en kroppstempratur på 34 grader nu och läst att kommer man till ungefär 30 grader så kan man med stor risk bli medvetslös och sedan dö pga att du inte får den värmen kroppen behöver. Hur ska jag göra? jag kan fortfarande inte sova heller ;/ jag har 2 stilnoct kvar. slänga i mig dom och käka lite mat och gå och sova?
Citera
2008-07-18, 13:07
Bannlyst
Ta en dusch och tvätta av dig den värsta stanken då borde du värmas upp lite oxo,

efter duschen ät lite och sen ta dina stilnoct och lägg dig i sängen och blunda.

mvh
Citera
2008-07-18, 13:08
Medlem
Irus avatar
Försök få upp din kroppstemperatur, skulle inte råda dig att gå och lägga dig med tanke på som du redan vet, sjunker tempen mer finns risk för att dina organ stänger ner. Svep in dig i en eller två filtar o försök få upp tempen. Fortsätter den sjunka skulle ja fan dra iväg ett samtal till vårdupplysningen eller vad det nu heter och höra om dom anser att du bör åka in till sjukhus.
Citera
2008-07-19, 06:29
Medlem
Pootyheads avatar
ok nu är det ny morgon igen.. jag har sovit ungefär 4-6 timmar nu, jag slängde i mig en stilnoct och gick och lade mig,, sen när jag vaknade så har jag ätit frukost osv, men jag har fortfarande temp 34 och oroar mig som fan. ska jag vända mig till sjukhuset? va kommer dom säga ? sist jag åkte in på sjukhuset det var överdos på benso, så om jag skulle åka ner dit nu skulle dom kolla först och se att jag varit där nere PGA en överdos för ca 1 år sen och kolla om jag har eventuella droger i mig nu ?
Citera
2008-07-19, 08:35
Medlem
Vad väntar du på??

Ring sjukvårdsupplysningen direkt och berätta hur läget är och var HELT ärlig!! Då kan dom lotsa dig rätt men ring NU!!
Citera
2008-07-19, 08:38
Medlem
Det är klart dom kollar dina värden!

Citat:
Ursprungligen postat av Pootyhead
ok nu är det ny morgon igen.. jag har sovit ungefär 4-6 timmar nu, jag slängde i mig en stilnoct och gick och lade mig,, sen när jag vaknade så har jag ätit frukost osv, men jag har fortfarande temp 34 och oroar mig som fan. ska jag vända mig till sjukhuset? va kommer dom säga ? sist jag åkte in på sjukhuset det var överdos på benso, så om jag skulle åka ner dit nu skulle dom kolla först och se att jag varit där nere PGA en överdos för ca 1 år sen och kolla om jag har eventuella droger i mig nu ?

Men med tanke på valet du har så är det väl inget att ens tänka på! Nu har det här hänt och du måste få hjälp!! Ibland får man ta konsekvenserna av sitt handlande och det kanske bara är bra för din del! men börja med sjukvårdsupplysningen!

Lycka till
Citera
2008-07-19, 20:30
Medlem
Pootyheads avatar
En uppdatering till alla nu då. Jag gick och lade mig igen imorse och sovde hela dagen. Nu har jag fått 38 graders feber och världens förkylning så jag klarar nog mig . Tack för alla svaren. Tråden kan låsas
Citera
2008-09-02, 01:40
Medlem
neves_kids avatar
Citat:
sist jag åkte in på sjukhuset det var överdos på benso

hur mycket benso hade du käkat då igentligen? och vad fick du för biverkningar?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in