Citat:
Ursprungligen postat av Sandoz
För mig tar det 20-30 minuter innan jag märker av effekterna. Jag blir ofta lätt euforisk (fnittrig), simmig syn (ibland rena hallucinationer redan vid 10 mg), och får vinglig gång. Efter 1-2h brukar jag gå och lägga mig och då somnar jag alltid gott. Jag brukar först ta 10 mg men om jag känner mig för aktiv i skallen de nätter jag måste sova fyller jag på med 10-20 mg till efter 1h.
Där ser man. När jag testade så fungerade de som jag beskrev ovan och enligt andra så är det likadant men jag antar att det är väldigt varierande. En gång i tiden tog jag stilnoct ett par gånger för att bli lite kul och efter 1 - 2 timmar kände jag ingen effekt men sure, håller de i så länge för dig så är det ju bara bra.
Till utan.att.stanna: Propavan har vanligen den effekten att den hänger kvar dagen efter, åtminstone till en början. Det är en helt ok sömnmedicin om den fungerar men det är absolut ingen insomningstablett. Och myrkrypen i benen.... Nope, inte för mig tack! Tyvärr har jag ingen erfarenhet av melatonin.