2011-11-21, 13:52
Medlem
ryamattas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FreedomFighter-
Haha, du har ändå ingen användning av 1gb/s här, du kan ju fortfarande inte spela förrens på fredag.

Suck, blev så upphetsad att jag inte läste ordentligt.
Citera
2011-11-21, 14:01
Medlem
ZzappAttacks avatar
Får "This account requires additional activation stpes to access the game. Finalize verification for this account." men när jag använder linken så kommer jag bara till account sidan. Har gått in på swtor.com/tester och accepterat min invite, har fått mail på det och allt men kommer ändå inte in i Launcher. :S

Några förslag?
Citera
2011-11-21, 14:04
Medlem
Golachabs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZzappAttack
Får "This account requires additional activation stpes to access the game. Finalize verification for this account." men när jag använder linken så kommer jag bara till account sidan. Har gått in på swtor.com/tester och accepterat min invite, har fått mail på det och allt men kommer ändå inte in i Launcher. :S

Några förslag?
Har du fyllt i security questions?
Citera
2011-11-21, 14:04
Medlem
vivalamexicos avatar
helt sinnessjukt dålig info om NÄR man ska få spela betan.

Fick ett mail för ett par veckor sedan. Tackade ja idag (tack vare info i denna tråd och direktlänk till test reggen), men jag vet fortfarande inte när jag ska testa.

Ska alla accepterade lira betan från och med fredag? Om inte, hurfan ser man när ens datum är?
Citera
2011-11-21, 14:08
Medlem
sydhs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vallontomten
AHDGAUFHAUG!½GU!UIG!!!

Äntligen!

Nu är frågan bara hur man ska kunna stå ut med väntan till nästa helg med spelet installerat på datorn och dendär genvägen på skrivbordet som ligger där och teasear..

Säger detsamma! Trots att jag itne är sådär jättetaggad tills helgen eftersom att jag inte komer att spela min "riktiga" karaktär så kommer det att vara härligt att äntligen prova det!

Citat:
Ursprungligen postat av Golachab
Pre-order color crystal in action.

Foto

Videoklipp

Jag hade tänkt mig att färgerna var tvärtom enlig den beskrivning vi fått.

WHAT IN GREEDOS NAME?! Dra åt h-vete vad fult det där var, ser ju ut som en darksaber...
"Yellow core with a black glow." sa dom väl? Jaja, den kommer verkligen inte att användas...
Senast redigerad av sydh 2011-11-21 kl. 14:15.
Citera
2011-11-21, 14:10
Medlem
http://sv.twitch.tv/wargfn

live stream om någon av er vill se. En massa streams uppe
Citera
2011-11-21, 14:14
Medlem
Golachabs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vivalamexico
helt sinnessjukt dålig info om NÄR man ska få spela betan.

Fick ett mail för ett par veckor sedan. Tackade ja idag (tack vare info i denna tråd och direktlänk till test reggen), men jag vet fortfarande inte när jag ska testa.

Ska alla accepterade lira betan från och med fredag? Om inte, hurfan ser man när ens datum är?
Ja, kommande helg. De kommer skicka mail om det i veckan, så som det stod i det första mailet. Dvs när det är dags får man ett mail till innan med information hur man accepterar betan och tankar hem klienten.

swtor.com/tester är en genväg för de som inte orkar vänta på mailet.

De har också twittrat och skrivit i forumet och i FAQ:en:

Citat:
When will the Beta Testing Weekend start?

We are targeting November 25-28 for our upcoming Beta Testing Weekend. Exact timing on when you will be invited will be specified in your invite email.

Exakt vilka tider du sedan kan logga in kommer med nästa mail.
Citera
2011-11-21, 14:16
Medlem
ZzappAttacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Golachab
Har du fyllt i security questions?

Gjorde det nu och det såg bättre ut men nu säger fanskapet att jag har fel svar ;I jävla idiot upplägg -.- får maila dem helt enkelt...
Citera
2011-11-21, 14:17
Medlem
Golachabs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZzappAttack
Gjorde det nu och det såg bättre ut men nu säger fanskapet att jag har fel svar ;I jävla idiot upplägg -.- får maila dem helt enkelt...
Använd inga specialtecken i svaren, bara A-Z
Citera
2011-11-21, 14:21
Medlem
Golachabs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sydh
WHAT IN GREEDOS NAME?! Dra åt h-vete vad fult det där var, ser ju ut som en darksaber...
"Yellow core with a black glow." sa dom väl? Jaja, den kommer verkligen inte att användas...
Ja, vet inte varför de inverterat färgerna från vad de sade. Nej med min consular blir det klassiskt grön färg. För troopern spelar färgen ingen roll då varje skill i princip har en egen färg och effekt ändå.
Citera
2011-11-21, 14:37
Medlem
dags att ladda ner betan bois

swtor.com/tester
Citera
2011-11-21, 14:45
Medlem
P.Anselmos avatar
Ah, riktigt skönt när man kikar "tester" sidan och ser att man får vara med på beta-helgen i alla fall. Ett tips till alla är att kika den sidan, jag hade inte fått något mail men på "tester" sidan så var jag invitad. Ska installera klienten nu, sjukt taggad!

Självklart måste man tanka någon uppdatering med en mätare som verkar röra sig obefintligt lite även fast man ligger på 600Kb/S.
Senast redigerad av P.Anselmo 2011-11-21 kl. 14:51.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in