2008-10-05, 02:55
Medlem
Jag bor i Monaco, besökt Cannes porrmässa ett par ggr så jag gissar att jag har stöt på ett par styckna där
Citera
2008-10-06, 13:57
Medlem
För många år sedan såg jag Alexandra Hjort på en klubb i gbg.
Citera
2008-10-06, 14:45
Medlem
doktorn79s avatar
många, jobbar i branchen
Citera
2008-10-06, 19:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av doktorn79
många, jobbar i branchen

Vad jobbar du med?
Citera
2008-10-06, 19:29
Medlem
absentiss avatar
En polares storasyster är faktiskt med i Ridskolan 2 och spelar en rätt stor del om jag inte har helt fel för mig...

Vi kom in på en diskussion om porrfilmer på en fest, då en polare säger "Hans storasyster var faktiskt med i Ridskolan 2!" varpå jag säger "Ah, därför jag kände igen henne.", blev utslängd för det, but it was worth it for the lulz!
Citera
2008-10-06, 19:36
Medlem
doktorn79s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tomcat_Thai
Vad jobbar du med?

Inte framför kameran..
Citera
2008-10-06, 21:21
Medlem
davinho414s avatar
Jag har snokat igenom Göran Vänsters plånbok! Hade dock inte knyckt den utan han hade tappat den efter att han knullat med en lokal förmåga på våran skolgård samtidigt som vi var där och spelade basket kvällstid. Vi visste vem han var redan då och gick till brottsplatsen efter de försvunnit och hittade då hans plånbok. I den fanns bland annat en lapp med ett telefonnummer till "Slim Jim"

Sen gick jag och en kompis och lämnade tillbaka den till honom på den lokala puben. Fick ingen hittelön ens. Douche.

Alexandra Hjort har jag pratat med ofantligt många gånger då hon var stammis på min gamla arbetsplats. Dock visste jag inte ens vem hon var förens efter jag slutat. Sinnessjukt trevlig och en till synes underbar mamma!
Citera
2008-10-06, 21:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av doktorn79
Inte framför kameran..

Jag frågade inte vad du INTE jobbar med. Jag frågade vad du jobbar med.
Citera
2008-10-08, 16:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av davinho414

Alexandra Hjort har jag pratat med ofantligt många gånger då hon var stammis på min gamla arbetsplats. Dock visste jag inte ens vem hon var förens efter jag slutat. Sinnessjukt trevlig och en till synes underbar mamma!
Första gången jag såg Alexandra Hjort var som utvik i tidningen Dax. Hon var så snygg, sen har det väl gått lite utför tycker jag.Hennes mamma var väl oxå utvikt i tidningen vid ett senare tillfälle(tror jag har kvar den).
Citera
2008-10-08, 18:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jordlöv
Första gången jag såg Alexandra Hjort var som utvik i tidningen Dax. Hon var så snygg, sen har det väl gått lite utför tycker jag.Hennes mamma var väl oxå utvikt i tidningen vid ett senare tillfälle(tror jag har kvar den).

Söker efter filmen Afrodites vänner, för nedladdning.Där Alexandra är med.
Citera
2008-10-08, 18:57
Medlem
styggvesnyggs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tomcat_Thai
Jag frågade inte vad du INTE jobbar med. Jag frågade vad du jobbar med.
Citera
2008-10-08, 19:00
Medlem
keysters avatar
Har sett:

den lilla thailändska tjejen som var aktiv i mitten(?) av 90-talet på mariatorgets tunnelbanestation

neger-berra gåendes på götgatan i sthlm

Rödtoppen jessica ström på erotikmässan
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in