2017-02-15, 22:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrOrdonnee
ven 42 mm r att betrakta som en stor klocka. Inget fel om du gillar det, men en standard r max 38.

Det r helt olika ur du lnkat. Mitt tips r att g till en butik och testa. Om du gillar den p handleden, visa vad den kostar p uret fr ngon ldre i personalen s kommer hen ge dig ett konkurrenskraftigare pris.
Det slutgiltiga valet fll till sist p denna.
http://www.watchshop.com/mens-citize...p99941071.html
Citera
2017-02-17, 12:27
Medlem
Har kpt en omega frn Uret.se, tyckte inte det var ngra konstigheter...
Citera
2019-05-28, 11:53
Medlem
--- LS FRE DU KPER KLOCKA FRN URET.SE --- En gammal trd ser jag, men URET.SE r fortfarande aktivt. Jag r sjlv en klocksamlare och har bestllt mnga olika klockor frn olika sidor. Frra veckan ville jag ge uret.se en chans, inte riktigt gjort det tidigare pga mnga negativa betyg.

Jag blev inte ens frvnad nr min order blev annullerad pga att klockan inte lngre fanns i lager. Jag fick inte ens ett ordernummer/bekrftelse. MEN pengarna r dragna, och uret.se support sger att jag har ftt pengarna terbetalda. Men nej, jag har inte sett ngra pengar terbetalda.

Jag har aldrig knt mig s snuvad p pengar tidigare. Knns helt sjukt att uret.se kommer undan med detta.
Citera
2019-05-28, 19:30
Medlem
Swedishcrusaders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lotusen2011
--- LS FRE DU KPER KLOCKA FRN URET.SE --- En gammal trd ser jag, men URET.SE r fortfarande aktivt. Jag r sjlv en klocksamlare och har bestllt mnga olika klockor frn olika sidor. Frra veckan ville jag ge uret.se en chans, inte riktigt gjort det tidigare pga mnga negativa betyg.

Jag blev inte ens frvnad nr min order blev annullerad pga att klockan inte lngre fanns i lager. Jag fick inte ens ett ordernummer/bekrftelse. MEN pengarna r dragna, och uret.se support sger att jag har ftt pengarna terbetalda. Men nej, jag har inte sett ngra pengar terbetalda.

Jag har aldrig knt mig s snuvad p pengar tidigare. Knns helt sjukt att uret.se kommer undan med detta.

Det kan inte vara s att det r viss frdrjning mellan deras verfring och tills pengarna landat p ditt konto? Internationella verfringar kan ta upp till en vecka innan pengarna landar p kontot. Hoppas att det lser sig!
Citera
2020-01-04, 11:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kirenstilen
Kp hos AD r min rekommendation. Det brukar alltid g bra att pruta, speciellt p mer svrslda modeller.

Uret.se r serisa, men de kan ha otroligt lnga "leveranstider" d de ofta inte har klockorna i lager nr du betalar. Utan bestller de ifrn andra ADs nr din bestllning r betald, och i vrsta fall mste de leta efter en AD villig att slja de klockan billigt. Med andra ord, det kan dra ut p tiden, rejlt.
Kan man f information om det. Jag vill inte sitta som en idiot och vnta utan att veta vad som pgr
Citera
2020-01-05, 10:08
Medlem
Jag bestllde en klocka frn uret.se fr ett halvr sedan. Ej lager vara, men skulle skickas inom 5-8 arbetsdagar vilket ocks skedde. r mycket njd och skulle mycket vl kunna handla dr igen.
Citera
2020-01-05, 10:42
Medlem
Azciis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tellusstar
Kan man f information om det. Jag vill inte sitta som en idiot och vnta utan att veta vad som pgr

Uret r en gris. Det str till och med bestllningsvara plus uppskattad tid nr du ppnar en klocka. Ska du inte kpa Rolex eller AP m.fl. vlj AD istllet.
Citera
2020-01-06, 07:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Azcii
Uret r en gris. Det str till och med bestllningsvara plus uppskattad tid nr du ppnar en klocka. Ska du inte kpa Rolex eller AP m.fl. vlj AD istllet.
Tack men varfr skulle man kpa ngot frn gris? D gr jag hellre till AD och betalar mer.
Citera
2020-01-06, 07:13
Medlem
1. Kan det vara s att vissa delar av klockan r kopior?
2. Kper dom vissa av klockorna utomlands s att dom slipper MOMS eller liknande. Har hrt liknande historia frn en som knde en som slde klockor utomlands. Det var ingen kopia men man fick inget kvitto eller box.
Citera
2020-01-07, 00:51
Medlem
Swedishcrusaders avatar
Citat:
2. Kper dom vissa av klockorna utomlands s att dom slipper MOMS eller liknande. Har hrt liknande historia frn en som knde en som slde klockor utomlands. Det var ingen kopia men man fick inget kvitto eller box.

Det tror jag verkligen inte! Det r en gammal skrna som cirkulerar fr att gra ner grhandlare. Enda nackdelen med grhandlare, r att de haussar upp priserna fr vissa eftertraktade varumrken/modeller.
Citera
2020-01-07, 09:07
Medlem
Citat:

Skillnaden r nog att de importerar klockorna sjlva och sljer utan mellanhand.

Jag fick bde kvitto och box till min klocka.
Citera
2020-01-07, 15:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Swedishcrusader
Det tror jag verkligen inte! Det r en gammal skrna som cirkulerar fr att gra ner grhandlare. Enda nackdelen med grhandlare, r att de haussar upp priserna fr vissa eftertraktade varumrken/modeller.
ok ok jag bara undrar.

Har tittat p priserna och jmfrt med Bergstrms UR hr i Gteborg och det stmmer. Men varfr ska jag kpa en klocka p Uret om det skiljer ngra tusenlappar??? Om man kper en klocka fr ngra tusen mer nr det gller 20 000-30 000 vad spelar det fr roll?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in