2014-09-12, 19:17
Medlem
Köp hos AD är min rekommendation. Det brukar alltid gå bra att pruta, speciellt på mer svårsålda modeller.

Uret.se är seriösa, men de kan ha otroligt långa "leveranstider" då de ofta inte har klockorna i lager när du betalar. Utan beställer de ifrån andra ADs när din beställning är betald, och i värsta fall måste de leta efter en AD villig att sälja de klockan billigt. Med andra ord, det kan dra ut på tiden, rejält.
Citera
2014-10-20, 22:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Prabaker
Uret är en bluffsida. Beställde en klocka som enligt sidan skulle finnas i lager. Tog klockan på faktura för jag inte litade på dom. Precis som jag misstänkte så dök det aldrig upp någon klocka. I lager my ass mailade luffarna efter 3 veckor och bad dom ta bort min order. Hörde aldrig något från dom. Oseriösare sida får man leta efter. Dom har inga klockor i lager så låt er inte luras.

Uret = oseriösa!

Tar tillbaka detta. Fick min klocka och de var väldigt serviceminded och måna att jag ska vara nöjd.

Mvh
Citera
2015-10-17, 23:51
Medlem
makrillsstimmets avatar
Vad säger ni nu 17 oktober 2015 går uret.se att lita på? Om man tex ska köpa en klocka som hos AD kostar ca 20 000 och på uret.se 16 000. Känns ju väldigt onödigt att punga ut extra 4000 om Uret.se ändå är ligit?
Citera
2015-10-28, 16:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr_beni
hej jag funderar på köpa Breitling Chronomat Evolution från uret.se. klockan kostar 36 tusen medan hos en urmakare 44400 jag tjänar ca 8000 men låter lite för bra för att vara sant? så tänkte höra mig runt lite har ni några erfarenheter om uret.se eller har ni hört något osv?. är det verkligen original klockor? osv.

Tänk på att Breitling tillåter INGEN internetförsäljning. Så du har ingen garanti på att din klocka är schysst. Gå till en riktig affär istället är mitt tips så slipper du många jobbiga frågor om du skulle få problem med din klocka.

Källa: NK Stockholm

https://scontent-arn2-1.xx.fbcdn.net...93&oe=5632E80A (Bilden är tagen på NK)
Citera
2015-12-07, 20:42
Medlem
Har en Oris som köptes ny på uret.se i somras!
Men garantikortet är stämplat av en italiensk AD i april 2015!
Så kan det gå till!
Citera
2015-12-07, 22:57
Medlem
Uret.se köper in sina klockor från AD:s världen över. Klockorna är således uttagna från riktiga butiker och har givetvis garanti som vilken klocka som helst som är köpt i Sverige.
Citera
2015-12-09, 01:50
Medlem
Jag vill köpa fossil klocka från uret .se ska jag köpa eller ej och är klocka äkta?
Citera
2015-12-09, 17:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mody77
Jag vill köpa fossil klocka från uret .se ska jag köpa eller ej och är klocka äkta?
Du skämtar va?
Citera
2015-12-09, 23:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snilsson
Du skämtar va?
Du menar klockor och smyck bättre
Citera
2015-12-12, 22:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snilsson
Du skämtar va?
Du menar att uret.se inte seriousa eller?månaga säger att de är bra och äkta men jag är tveksam
Citera
2015-12-13, 10:58
Medlem
Citat:
Du menar att uret.se inte seriousa eller?månaga säger att de är bra och äkta men jag är tveksam

Är du tveksam så låt bli och beställ.
Finns rätt så många som säljer Fossil klockor. Bara att googla.
Citera
2015-12-13, 12:00
Medlem
Out-of-Steps avatar
Citat:
Du ska köpa en fossil på uret.se och undrar ifall den är äkta? Jösses.
Fossil säljs ju mer eller mindre i varje billig klockbutik.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in