• 5
  • 6
2008-07-21, 19:39
Medlem
Det var någon som nämnde Måns Bill och Bull, förut, precis så är det, här inne!
Citera
2008-07-21, 19:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dracon_omegas
Ni är verkligen inte konstruktiva idag ><

Nej men läs gärna mina argument i bästa deffnings prepparattråden och se vem som van den diskussionen och se sedan vad man blev kallad för och vad som hände med den tråden så fattar du varför jag är som jag är
Citera
2008-07-22, 17:44
Medlem
Citat:
Vecka 6-7 225mg tren/v 100mg winstrol/dag 20mg halotestin/dag 75mg proviron/dag.

Det var väl ändå inga monster-doser eller ? (100mg winstrol/dag)
Till min förra tävling (som också var min första) så gick jag på 50mg win-tabbar/dagen i 16 veckor, och då kallar jag mig NYBÖRJARE om man ska jamföra med "Proffskurarna".
Citera
2008-07-22, 18:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JohnssonRep
Det var väl ändå inga monster-doser eller ? (100mg winstrol/dag)
Till min förra tävling (som också var min första) så gick jag på 50mg win-tabbar/dagen i 16 veckor, och då kallar jag mig NYBÖRJARE om man ska jamföra med "Proffskurarna".

Hur mår leder och lever efter det?
Citera
2008-07-22, 21:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av INSIDER1939
Det har varit mycket prat om vad proffsen tar och eftersom jag har den senaste upplagan av anabolics, nämligen den från 2007 så tänkte jag dela med mig lite av vad det står att ett proffs tar (boken är mycket unik mot tidigare exemplar) bladen är i A4 format och den nästan 1000 sidor tjocka boken är fullsmäckad med ovärderlig info om doping...

Boken kostar mellan 180 och 300kr och finns att köpa på nätet!

Ja, jag ger ett exempel på en av flera kurer, jag väljer en kort och liten kur som inte innehåller somatropin, IGF-1 och utan insulin pga att det blir för mycket att skriva helt enkelt

Vecka 1-5 1000mg propionate/dag (notera per dag) 500mg deca/v 75mg proviron/dag.

Vecka 6-7 225mg tren/v 100mg winstrol/dag 20mg halotestin/dag 75mg proviron/dag.

Vecka 8-9 Samma som vecka 6-7 fast + 1tabl armidex/dag

Detta var den minst komplicerade kuren jag hittade i boken som var till proffs, boken innehåller även massor av andra kurer inte bara till proffs.

Analysrapporter 100tals bilder på ampuller och kartonger information om fake fabriker, etc etc.

Boken väger cirka 6 kg

500mg deca i 5 veckor? låter snålt?. kanske snabb deca?
Citera
2008-07-22, 23:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av amfksp
Hur mår leder och lever efter det?

Lever värden har jag inte kollat, frågade honom om det, och för det lilla tyckte han det var väldigt onödigt. (Det skulle inte vara någon fara tyckte han)
Leder var det inga heller fel på, hade lite smärta stundtals, men gick lika fort över.
Skulle 16 veckor vara för länge ? (Tycker ju min Coach borde ha vetat det sådana fall/kunnig människa).
Senast redigerad av JohnssonRep 2008-07-23 kl. 00:13.
Citera
2011-06-28, 22:59
Medlem
Tycker det är dax att uppdatera denna tråden lite. Insider som är en grym byggare med kunskaper om höga doser tipsade mig om denna och att i 2007 upplagan av boken finns det saker skrivna om proffskurer.

Denna kuren är faktiskt en av dom mindre ja sett och då handlar de nog om personer som just tagit klivet in i eliten.

1000mg prop ed låter trevligt.

Nån mer där ute som har boken?

/T.big
Citera
  • 5
  • 6

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in