2008-07-16, 19:22
Bannlyst
Mina inlägg försvinner hela tiden, visserligen är de kanske lite hårda ibland och rent ut sagt elaka, men jag vet att dom inte bryter någon regel och dessutom är ju flashback till för olika åsikter? Eller hur?

Först var det i juridik, och nu humor, då undrar ju jag varför tar ni bort mina inlägg hela tiden utan att säga till? Frågan är alltså främst riktad till moderatorerna!
2008-07-16, 19:27
Medlem
Ett Hunds avatar
En vild chansning: Du går off-topic, tramsar eller bryter mot reglerna på något annat sätt.
2008-07-16, 19:33
Medlem
Snövits avatar
I juridik har du ett inlägg bortplockat som lyder:

Citat:
Jaha, så man tog bort mitt inlägg här? Det var ju ontopic.

I den tråden finns inga andra raderade inlägg så ditt inlägg är väldigt ot. Det hade iof varit ot även om du hade fått ett inlägg raderat för man tar frågor om radering i PM.

I Humor har du ett raderat inlägg om kvinnlig humor att kvinnor är sämre på allt alltså även det ot. Det inlägget kan du hitta lämplig tråd i feminism och jämställhet där finns flera trådar om detta.

För övrigt så ska du ta detta med berörda moderatorer.

Humor har du modsen: ojn , Sorku , impieteer
Juridik: core_ , ojn
2008-07-16, 19:34
Medlem
Sorkus avatar
PM:a mig vilka trådar det handlar om, så kan jag förklara vilka regelbrott det handlar om!
2008-07-16, 19:40
Medlem
ojns avatar
Som moderator i de 2 aktuella forumen har jag raderat 3 inlägg av dig nyligen. Det första var en miss från mig, vilket du även fått förklarat via PM. Det inlägget är återställt. Inlägg nummer 2 är det Snövit citerar, som har med inlägg 1 att göra. Det 3:e inlägget är i Humor och är ett rent tramsinlägg.

/ojn, mod i Juridik+Humor.
2008-07-16, 20:05
Medlem
El Zorros avatar
Ta det i PM.

*låst*

/Mod

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem