Hej,
iTkliniken är en verksamhet i Örebro (itkliniken.se) som inte har dålig ryckte (whatsoever). Verksamma sedan 1999 dock under andra namn iom att verksamheten har flyttats från england. men sedan 2005 är det iTkliniken som gäller i Örebro.
Irriterande är det att se sådana försök att göra vardagen svårare. Denna oseriösa medlem har lagt in detta:
Citat:
Ursprungligen postat av itkliniken
några folk beställar varor med postförskott och sen strunta att hämta ut dom från posten.många företåg i sverige förlorar mycket pengar i form av förbetalt frakt som företag själva betala genom oseriös beställningar.Jag har förstålsen för den lilla firma att inte genomföra affären.varför har köpare inte använd blockets internet giro???? det verker som köpare får kolla hennes garderob också.
det spelar ingen roll om en är invandrare eller svensk, rasism har ingen plats på FLASHBACK
Vill bara säga att
detta är inte iTkliniken utan någon/några av de som vet att iTkliniken gör ett bra jobb och som vanligt försöker att smutsa ned. typiskt!
Fakta om itkliniken@flashback:
itkliniken
Medlem
Reg.datum: 2008-
07-28
detta inlägg: 2008-
07-28, 18:17
Senaste aktivitet: 2008-
07-30 20:41
Dessa kommentarer förstår jag:
Citat:
Ursprungligen postat av sparv3n
Ahmed, ta och lugna ner köttet lite. Varför i helvete lägger man ut en annons om man inte vill sälja varan?
Citat:
Ursprungligen postat av rotadent
Det där är inte ett fungerande resonemang. Antingen erbjuder man postförskott och genomför affären som utlovat, eller så erbjuder man inte postförskott. Det går ju inte att plötsligt ändra sig när affären är uppgjord och skita i att skicka varan. Litar man inte på att kunderna hämtar ut grejerna får man ta en del eller hela summan i förskott, men det måste ju stå klart från början i så fall.
Citat:
Ursprungligen postat av EnKoppSprit
Men om han inte tänker skicka datorn ska han ju inte lova att göra det heller? dessutom kan han väll inte tro att det är en oseriös beställning när jag gång på gång klagar på att han inte skickat den?
Ingen dator idag heller. Förhoppningar = 0
Hälsning till itkliniken@flashback
Ey: va't faire enculé fils de putte. Que ton âme brüle en enfer fils de salope