2008-07-17, 15:08
  #61
Medlem
Meyer_Lanskys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av inte_som_du
På min tid hade vi inte kukar, då knullade vi med pungarna (lång novell om hur GH knullade med pung på 70-talet).

Vafan
Alltid lär man sig något nytt...
Citera
2008-07-17, 15:10
  #62
Medlem
dekanmis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moderatswing
Är barn inräknade i det eller vad?
Har väldigt svårt att tro på det. Måste vara större!

Nej, jag har hört från flera olika håll att medellängden är ca: 15 cm. Ska försöka hitta en källa på detta också..

Citat:
Vilken kukstorlek är vanligast och har storleken verkligen någon betydelse?
Medellängd på en penis i slakt tillstånd är 8,5 cm-10,5 cm med en medellängd på 9,5 cm. Omkretsen är mellan 6-10 cm med en medelomkrets på 8 cm. Vid stånd ökar måtten och en mindre penis kan öka betydligt. Erektionen medför vanligtvis en 60% ökning av storleken. Medellängden 12-18 cm och medel 15 cm. Omkretsen 8-12 cm och medelomkrets på 10 cm.

http://www.orebroll.se/prim/page____17809.aspx
Citera
2008-07-17, 15:13
  #63
Medlem
Shiaarabs avatar

Hahahahahaha, det där gjorde min dag . Det värsta är att det stämmer!
Citera
2008-07-17, 17:15
  #64
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av inte_som_du
du vet hur det är... små hundar skäller högst

Haha, så nu fick du det sagt också...
Citera
2008-07-17, 18:11
  #65
Medlem
The Creators avatar
Citat:
Ursprungligen postat av inte_som_du
faktum är att tråden inte behöver röra penisstorlekar äns. räcker med att någon skriver om sin kompis som OD:at och följande sker:


[dödsknarkarnL33t] "HJÄLP! En bra kompis har överdoserat på DXM, heroin och kokain?! vAd bör jag göra+!? D: D: D: hon ligger här bredvid mig alldeles borta! "

[knubbigliemera] "sätt på henne i tvåan! "

[tehzezor] "ja, sätt på henne i tvåan med din stora 20 cms kuk! "

[ompilopma] "20 cm? va fan är det för bebiskuk, jag har minst 35!"

[D-D-223Igor] "äh, medel är inte alls 35! du ljuger!"

[tehzezor] "igor har en liten kuk! igor har en liten kuk!"

[ompilompa] "igor har en liten kuk! igor har en liten kuk!"

[tehzezor] "igor har en liten kuk. igor har en liten kuk!"

[D-D-223Igor] "STFU!!!"

[inte_som_du] "blablablaHATARALLASOMHÄNGERUPPSIGPÅSAKERblabla!"

[ordbajsaren]
"Länk till statistik om kukstorlekar: www.cocksstats4u.com

[GH]
"På min tid hade vi inte kukar, då knullade vi med pungarna (lång novell om hur GH knullade med pung på 70-talet).

[dödsknarkarnL33t]
hon är död nu


HAHAHA! Garvade som fan åt den här dialogen!
Citera
2008-07-17, 18:23
  #66
Medlem
DenLedes avatar
TS har min välsignelse.
Kör hårt bruden, du lever bara en gång!
Citera
2008-07-17, 20:29
  #67
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dosigo
Så säger du bara för att du själv är liten?

Nej jag säger så för att hon förmodligen missat jättemånga bra killar som hon säkert hade trivts hur bra som helst med, om hon bara gett dem chansen.
Citera
2008-07-18, 00:32
  #68
Medlem
Nej, supertajt är jag säkert inte. Dessutom tittar jag på alldeles för mycket porr. Hoppas att tiden läker ut min obsession. Det här håller inte.
Citera
2008-07-18, 02:47
  #69
Medlem
Men lösningen är väl att hitta en snubbe med riktigt stor kuk och sen hålla sig till honom eller?

Undrar om det är ett vanligt problem detta? Flera tjejer i den här tråden håller ju med.
Citera
2008-07-18, 02:52
  #70
Medlem
moderatswings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nightowl
Undrar om det är ett vanligt problem detta?

Har aldrig stött på det IRL! (Nej, jag försöker inte antyda något, mitt paket är inte extraordinärt stort)

Tycker detta är en typisk FB-tråd.
Tjej gillar bara välhängda killar, FB-killarna blir sura.
Kille gillar bara smala tjejer, FB-tjejerna blir sura.
Sedan finns det några könsförrädare på båda sidor.
Citera
2008-07-18, 03:14
  #71
Medlem
><((((°>s avatar
hur kan ni ens se penisen det ska ju vara släckt när man idkar samlag!
vart är samhället på väg egentligen.
Citera
2008-07-18, 03:42
  #72
Medlem
Sankte_Pers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av inte_som_du
faktum är att tråden inte behöver röra penisstorlekar äns. räcker med att någon skriver om sin kompis som OD:at och följande sker:


[dödsknarkarnL33t] "HJÄLP! En bra kompis har överdoserat på DXM, heroin och kokain?! vAd bör jag göra+!? D: D: D: hon ligger här bredvid mig alldeles borta! "

[knubbigliemera] "sätt på henne i tvåan! "

[tehzezor] "ja, sätt på henne i tvåan med din stora 20 cms kuk! "

[ompilopma] "20 cm? va fan är det för bebiskuk, jag har minst 35!"

[D-D-223Igor] "äh, medel är inte alls 35! du ljuger!"

[tehzezor] "igor har en liten kuk! igor har en liten kuk!"

[ompilompa] "igor har en liten kuk! igor har en liten kuk!"

[tehzezor] "igor har en liten kuk. igor har en liten kuk!"

[D-D-223Igor] "STFU!!!"

[inte_som_du] "blablablaHATARALLASOMHÄNGERUPPSIGPÅSAKERblabla!"

[ordbajsaren]
"Länk till statistik om kukstorlekar: www.cocksstats4u.com

[GH]
"På min tid hade vi inte kukar, då knullade vi med pungarna (lång novell om hur GH knullade med pung på 70-talet).

[dödsknarkarnL33t]
hon är död nu

Brukar inte skriva lol inlägg, men det här var så jävla klockrent att jag håller på och dör här hemma. HAHAHAHAH!!

Ont: Som dom andra, tråkigt att du eventuellt missar en massa bra killar bara pga en premiss.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in