2008-08-17, 21:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DavidLarsson
Nej, jag onanerar inte, jag vill ha några till barn, jag har bara sex när vi vill ha barn, när vi inte vill ha mer barn så slutar vi ha sex, vi har bara vaginalt sex inget annat.

Detta är säkert svårt för er att förstå men vi ser faktiskt inte sex som någonting alls förutom att få barn av det.

då borde du hata alla heterosexuella som har sex med kondom m.m. men det har du ju inte sagt ett pip om. så du hatar igentligen inte bögar för att de har "onödigt sex" det är av andra anledningar.
Citera
2008-08-17, 21:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mephy
Jag är inte alls religös men jag tycker att det är fel att homosexuella ska få gifta sig i kyrkan.

Liksom det är ju som att medvetet att leva i en synd.

Ge mig då 1 vettig anledning till varför du tycker att du har all rätt i världen och gifta dig i kyrkan och inte jag?
Citera
2008-08-17, 21:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Coxxe
är du med i nångon församling eller??

knappast att du är 23 och har 3 barn

Ja, jag är med i en församling. I vår församling uppmuntras det att skaffa barn.
Citera
2008-08-17, 21:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Bangar_inte
Men erskänn att du njuter när du för in din penis i din frus trånga,saftiga slida?
Eller är det smärtsamt, din penis sloss mot djävulens monster och när den mycket skadade penis har dödat alla djävlar dååå flyyyyggeer alla små småttingar ut ur penisens mum och ruschar mot egget!!

Nu är din sexakt över: Du har Enorma smärtor DavidLarsson junior är rejält skadad och behöver vård! USCH, hur kan du uppoffra dig för att ge mänskligheten ett till barn när sexet måste vara helt otroligt jobbigt.. Du borde ha en medalj!

Förstår absolut inget av det du skriver, det är inte jobbigt mer att för mig är det inget viktigt, jag tänker inte på det eller någonting.
Citera
2008-08-17, 21:54
Medlem
Citat:
Ja, jag är med i en församling. I vår församling uppmuntras det att skaffa barn.

asså driver du med oss eller??
Citera
2008-08-17, 21:55
Bannlyst
Citat:
Ge mig då 1 vettig anledning till varför du tycker att du har all rätt i världen och gifta dig i kyrkan och inte jag?

För att du är sodomit, det räcker som skäl.
Citera
2008-08-17, 21:55
Medlem
Citat:

håll käften o jag frågade inte ens dig din jävla idiot!
Citera
2008-08-17, 21:56
Bannlyst
Citat:
asså driver du med oss eller??

Nej? Vad är det du inte förstår, sex är för oss inget mer än sättet man skaffar barn på oss, vi har sex av det syftet, inget annat.
Citera
2008-08-17, 21:57
Medlem
Citat:
Nej? Vad är det du inte förstår, sex är för oss inget mer än sättet man skaffar barn på oss, vi har sex av det syftet, inget annat.

om du nu verkligen är medlem i en församling/sekt så förklarar det ju en hel del
Citera
2008-08-17, 21:59
Medlem
Citat:

och vad fan betyder sodomit? vad är en sodomit?
Citera
2008-08-17, 22:03
Medlem
Varangians avatar
Men ignorera "DavidLarsson", han är enbart ett stackars kristet troll som hela tiden hänvisar alla sina argument till bibeln. Som om det betyder något.
Senast redigerad av Varangian 2008-08-17 kl. 22:28.
Citera
2008-08-17, 22:30
Medlem
Bangar_intes avatar
Citat:
Förstår absolut inget av det du skriver, det är inte jobbigt mer att för mig är det inget viktigt, jag tänker inte på det eller någonting.

Vad förstår du inte? Är det jobbigt att ha sex eller är det njutbart? ÄR orgasmen som en spark i pungen för dig, och orgasmen för din fru är den som ett rivhjärn i underlivet? Nej. Du njuter alltså av sex, du lär ju aldrig ha gett din fru någon orgasm så hon kanske lider. Skärp dig för fan. Antingen så är du mytoman eller så är du totalt hjärntvättad av din "församling".. JAg kräks på dig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in