Jag kan också rekommendera DX (dealextreme.com) men du måste vara beredd på att vänta några veckor. Jag har köpt en grön handburen 50mW och en röd ickehandburen 100mW och jag fick vänta ungefär 4 veckor vid båda beställningarna.
Min gröna sätter utan problem synliga prickar på moln när det är mörkt ute. Det häftigaste jag upplevt med den var när jag var i ett område med mycket raketer på nyårsafton. Kort sagt så blev det nästan bättre än star wars och jag fnissade med den hur länge som helst

Nu använder jag litiumbatterier i den vilket ger den bättre styrka och batteritid men jag skulle gissa på att den här är ungefär 40-50mW
Min röda syns såklart inte i närheten lika bra som den gröna men denna är otroligt skojig eftersom den utan problem bränner hål i det mesta mörka som jag sätter framför den. Den är perfekt att skära eltejp med om man inte har någon sax i närheten eller för att tända tändstickor med.
Jag har läst att den handburna 100mW som DX har ofta inte håller vad den lovar utan egentligen har en mycket lägre effekt än så. Men detta kan ibland lösa sig genom att använda litiumbatterier istället. Ska du ha en 100mW grön som garanterat håller måttet och oftast har något högre effekt än utlovat så kan jag rekommendera novalasers.com. De kostar lite mer än DX men är av helt annan kvalité, en grön 100mW kostar $209+frakt.
Men det är viktigt att du verkligen inser hurpass farliga dessa är och att du lätt du kan förstöra din egen eller någon annans syn på en bråkdel av en sekund. Om du vill bränna saker med den bör du ha skyddsglasögon.