2008-07-14, 20:32
Medlem
hej, skulle skriva en tripp rapport och när jag var klar tryckte jag på skicka. såg att jag lära logga in och sedan tryckte jag på skicka nytt ämne igen.. då stog det någonting med "du postade i fel forum" eller något hade skrivit ganska långt och nu är allting borta. vad ska jag göra ?
Citera
2008-07-14, 20:41
Medlem
Snövits avatar
Skriv om det och nästa gång du vill posta ett långt inlägg markera och tryck ctrl C innan du postar för att vara säker. Funkar ibland att backa direkt tillbaka till inlägget om det strular. Händer inte så ofta men det har hänt mig några gånger.
Citera
2008-07-14, 20:42
Medlem
Oddballs avatar
Svår fråga. Bäst är väl att börja om från början igen - dvs innan tripprapporten...
Citera
2008-07-14, 20:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Oddball
Svår fråga. Bäst är väl att börja om från början igen - dvs innan tripprapporten...

Ni skulle inte kunna se på något sätt vad jag har gjort lixom ? så att du kan kopiera det och skicka texten till mig ? eller något i den stilen
Citera
2008-07-14, 20:45
Medlem
Snövits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dasse1
Ni skulle inte kunna se på något sätt vad jag har gjort lixom ? så att du kan kopiera det och skicka texten till mig ? eller något i den stilen

Eftersom du inte har postat det så nej vi kan inte se det eller hjälpa dig. Det försvann så att säga innan det hamnade på FB.
Citera
2008-07-14, 20:52
Bannlyst
Detta har hänt mig innan på flashback, problemet är att kakan försvinner (expire) efter en viss tid och då loggas du ut och inlägget går inte att postas eftersom att du inte är inloggad.

Om du har varit inloggad i forumet och skrivit i forumet i mer än 15 minuter tryck CTRL / C för säkerhetsskull.
Citera
2008-07-14, 20:54
Medlem
antagonistens avatar
Prova att trycka ctrl + z.
Jag vet inte hur långt bak "historiken" går, men det borde vara lugnt om du bara har skrivit två inlägg sedan dess.
Citera
2008-07-14, 21:19
Medlem
FNGs avatar
Heller min personliga favorit, om man ska skapa en ny tråd, etc. skriv i word... Då får man också hjälp med stavning på en gång. Väldigt praktiskt!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in