2008-07-14, 18:40
Medlem
nosse374s avatar
Kan det inte vara smart med ett underforum för pokerdagböcker i Poker-forat?

Nu känns det lite som att man kapar hela forumet varje gång man bumpar upp sin dagbok till första plats, och det brukar ju bli ganska ofta.

En tanke bara...
Citera
2008-07-14, 18:49
Medlem
The Creators avatar
Håller med. Jag är en av dom som hänger där en hel del, och saknar ett underforum där för dagböcker.

Just nu känns det på tok för rörigt som det är och just därför har jag valt att inte skapa någon egen...
Citera
2008-07-14, 18:57
Medlem
knoxahs avatar
Det här är jag för, det är väldigt spännande och roligt. Samt att man kan få hjälp på vägen och tips som utformas efter spelaren personligen och inte efter alla i allmänhet.
Citera
2008-07-15, 00:11
Medlem
ischs avatar
Om folk hade lite insikt att det inte finns något intresse för 90% av alla dagböckerna så hade vi inte haft detta problemet.
Citera
2008-07-15, 01:17
Medlem
nosse374s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av isch
Om folk hade lite insikt att det inte finns något intresse för 90% av alla dagböckerna så hade vi inte haft detta problemet.

Visst, men det löser ju ett underforum.
Intresssant eller inte, så skriver man ju för att det bidrar till att utveckla sitt spel också.

Citat:
Ursprungligen postat av The Creator
Håller med. Jag är en av dom som hänger där en hel del, och saknar ett underforum där för dagböcker.

Just nu känns det på tok för rörigt som det är och just därför har jag valt att inte skapa någon egen...
Ja det känns ju inte helt bra att dra upp min egen dagbok till toppen varje gång jag ska svara med en one-liner typ.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in