• 1
  • 2
2008-07-15, 11:47
Medlem
LiquiSoles avatar
jag kr med crackat vista ultimate fungerar mer n bra
Citera
2008-07-15, 14:25
Medlem
apskafts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 0035
Vilken idiot kper operativsystem, program och liknande nr allt finns p TPB? Windows r verprisat skit som inte fungerar.

@TS: Kolla p TPB, sortera efter DB och kolla i kommentarerna s fr du veta om skiten funkar eller inte.

Det r ju windows likt frbannat,crackad version eller kta vara.Slng ut skiten om det funkar s dligt som du sger.................
Citera
2008-07-15, 17:38
Medlem
Bnkens avatar
Citat:
Vilken idiot kper operativsystem, program och liknande nr allt finns p TPB? Windows r verprisat skit som inte fungerar.

Jag kpte Windows Vista Ultimate, Njd till 100%
Citera
2008-07-15, 19:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Bänken
Jag kpte Windows Vista Ultimate, Njd till 100%
Nr du kan ladda ned det gratis?! Ptja, du fr ju skylla dig sjlv d. Det r som att kpa en bil utan motor.
Citera
2008-07-15, 19:31
Medlem
Sbnr1s avatar
Citat:
Nr du kan ladda ned det gratis?! Ptja, du fr ju skylla dig sjlv d. Det r som att kpa en bil utan motor.

Va???

Citat:

@TS: Kolla p TPB, sortera efter DB och kolla i kommentarerna s fr du veta om skiten funkar eller inte

TPB ?? Du mste skoja riktigt ordentligt!

TS:
Har en laglig OEM av Home Premium. Ligger lagligt p en av mina burkar samt crackat p en annan. Den crackade burken funkar felfritt med alla uppdateringar osv. Nemas problemas.

Kper man OEM som jag s r det sak samma som att cracka d man inte har support p OEM licenser. Kper du en vanlig utgva s fr du tminstnde support ett tag vilket kan behvas d du inte har koll ens p hur man crackar ett os.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in