• 1
  • 2
2011-10-06, 22:05
Medlem
dryopteriss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FrkHöger
Har inte de separerat`
Läste förut att Ernst flyttat ihop med en mkt yngre tjej i ny lägenhet...
troligen nya tjejen som var målet.
Citera
2012-01-15, 10:53
Medlem
Flybridges avatar
Dom har en skön relation, Ernst har köpt en ny lgh med sin tjej, samtidigt som hans och hans fru bor några hus bort på Ömalm. Gissar att även frun ligger med ändra, och why not om alla gillar läget?
Citera
2012-01-15, 19:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flybridge
Dom har en skön relation, Ernst har köpt en ny lgh med sin tjej, samtidigt som hans och hans fru bor några hus bort på Ömalm. Gissar att även frun ligger med ändra, och why not om alla gillar läget?

Ja, jag läste just Expressens bajsnödiga förundran över deras relationer. Blir jag känd någon gång kommer min livsuppgift att driva med skvallerpressen. Det blir ormgrop med fru, älskarinna, Jens Orback och en häst...
Citera
2012-03-01, 18:44
Moderator
Schlesiens avatar
Oktober 2011:
Citat:
Ursprungligen postat av dryopteris
kanske inte så intressant, men sveriges i särklass mest kände konstnärs brud, alltså helene billgren har enligt välunderrättade källor misshandlat en rival nyligen. kruxet är att hon bankade på fel kvinna...
Citat:
Ursprungligen postat av FrkHöger
Har inte de separerat`
Läste förut att Ernst flyttat ihop med en mkt yngre tjej i ny lägenhet...

Nu refererar Expressen till inkommen skilsmässoansökan.
Citat:
Redan i somras visade det sig att paret gått skilda vägar. Anledningen är att Ernst Billgren funnit en ny kärlek i Julia Hellberg, 28.
- Jag ska inte skilja mig. Det borde jag veta i sådana fall, har Billgren dock sagt till Extra tidigare.
Men sedan Ernst och Julia skaffat en gemensam lägenhet på Östermalm i Stockholm, några hundra meter från Helene fortsatte ändå uppgifterna komma om skilsmässa.
I tisdags inkom den gemensamma ansökan om äktenskapsskillnad till Stockholms tingsrätt. Ex-paret väljer att inte ha någon betänketid och har båda skrivit under ansökan.
http://www.expressen.se/noje/extra/n...lene-billgren/
Citera
2012-03-01, 20:36
Medlem
kristibruds avatar
Undrar om hon har en ny lover? Hon är ju knappast nån som kommer att vara på marknaden länge så grann som hon är den lilla milfen
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in