2008-07-13, 16:32
Medlem
zvxs avatar
Tjenare!

Jag spelar väldigt mycket Counter-Strike: Source vilket innebär att man inte vill veta av lagg helt enkelt. Nu är det så att när jag hade en clean dator dvs nyformaterad och även en bra tid efter det så fungerade allt prima. Droppade inte ett dugg... (droppade i fps dvs)

Nu är det så att jag har haft Vista i ungefär 9-10 månader. Har fått det precis så som jag vill etc. Men på senare tid så har det blivit mer o mer segt att spela spel på den. Den droppar för minsta lilla etc. Förstår inte riktigt vad det är som är fel. Vet att man behöver "formatera" lite då och då för att få ut det mesta ur datorn. Nu är fallet så att jag inte orkar gå den vägen IGEN, för att skyffla bort mina problem. Denna gången vill jag ta itu med det istället. Finns det inte något sorts "make the machine/OS as a new one" Ni förstår hur jag menar. Eller att det kanske finns någon inbyggd funktion i Vista?

Huvudsaken är i alla fall att jag vill få upp flytet igen. PS: Ingen dålig maskin jag sitter på, då det fungerade laggfritt ibörjan

/Mvh André
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in