2008-07-13, 14:32
Medlem
Thebushs avatar
Vore välkommet om en funktion som spärrade helt nya användare från att se alla trådar utom de som är "sticky" på dopingforumet skulle kunna komma till.

Detta för att det konstant kladdas ner överallt med dels inlägg som bryter mot regler (kranfiske etc etc)

Dels för att 70% av alla nya trådar som "nya" användare postar består av frågor som redan besvarats i nybörjar stickyn om och om igen.

Därför skulle det bespara både oss det konstanta tjötet om och om igen, och dessutom lätta lite på karlshamns (allas vår älskade mod) axlar.

Tackar och bugar!
Citera
2008-07-14, 05:41
Bannlyst
Och var skulle gränserna gå för detta menar du?
Citera
2008-07-14, 09:32
Medlem
Thebushs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av deathstar242
Och var skulle gränserna gå för detta menar du?

ett lol för en bra avatar =P

Nej men hela poängen är väll att det blir så mycket tjaffs på just doping hela tiden för att det hela tiden ställs massa verkligt dumma frågor såsåom: "Hej jag är 17 år och ska börja träna imorgon, vilka steroider ska jag ta och vad kan man köpa dom" sånna frågor är inte rimliga och rä dessutom besvarade i den nya stickyn " kom igång med karlshamn och Co".

Skulle kunna bli många bra nya medlemmar (och omtyckta) om de bara läste genom stickyn.. tar bara 15 - 20 min sen har dom svar på alla sina frågor..
Citera
2008-07-14, 13:46
Bannlyst
Samma problem finns i alla forum i hela världen, det är därför det finns moderatorer.

Ni har bara ett mod, kanske där felet ligger?
Citera
2008-07-14, 14:20
Medlem
Thebushs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PRiVATE
Samma problem finns i alla forum i hela världen, det är därför det finns moderatorer.

Ni har bara ett mod, kanske där felet ligger?

Jo jag tror karlshamn skulle bli överlycklig om han fick åtminstonne en kompanjon.. men det ska ju vara nån som e lämpad med, och besväret är väl att de som är lämpade.. ni vet vilka ni är oftast inte har tid eller ork för det.. =/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in